חנן בן ארי מתגרש: בוחרים להפסיד בכבוד ואהבה

לאחר למעלה מעשר שנות נישואין ושבעה ילדים, הזמר המפורסם חנן בן ארי הודיע בחשבון האינסטגרם שלו כי הוא ואישתו הדסה החליטו להתגרש: "בלב שבור וכאב, אנחנו בוחרים להפסיד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/08/24 21:19 יג באב התשפד

חנן בן ארי מתגרש: בוחרים להפסיד בכבוד ואהבה
חנן בן ארי |, צילום: צילום מסך יוטיוב

הזמר המפורסם חנן בן ארי הודיע הערב (שבת) בחשבון האינסטגרם שלו כי הוא ואישתו הדסה החליטו להתגרש לאחר למעלה מעשר שנות נישואין ושבעה ילדים: "בלב שבור וכואב, אבל בידיעה פנימית ברורה שניסינו להילחם ונאבקנו עד הסוף, יש רגעים שאין ברירה אלא להסתכל למציאות בעיניים ולהודות בכנות שהפסדנו", כתב בכאב. עוד הוסיף ושיתף: "אנחנו בוחרים להפסיד בכבוד ובאהבה".

חנן והדסה בן ארי, מלאים סטייל

חנן והדסה בן ארי, צילום: ענת מוסברג, גן אירועים אלכסנדר

"אנחנו אומרים תודה לאלוהים על כל רגע במסע המשותף שלנו"

הזמר האהוב המשיך וכתב: "התחתנו בני 20 והבאנו יחד לעולם שבעה ילדים מופלאים, אנחנו אומרים תודה לאלוהים על כל רגע במסע המשותף שלנו וסומכים עליו שהוא כותב עבורנו את התסריט המדוייק ביותר".

"הצער הפרטי שלנו הוא גרגר קטן"

עוד הוסיף: "אנחנו ממשיכים לגור בשכנות, בחברות ובשותפות. לא רק עבור הילדים, אלא גם עבורנו. זאת הדרך המיוחדת שלנו. עברנו תקופה ארוכה ושוברת לב של ניסיונות, והיום אנחנו משחררים ומברכים זה את זו בהשלמה, מאחלים אחד לשנייה את כל הטוב שבעולם. בתוך כל האבל והטרגדיה הלאומית שכולנו חווים בשנה האחרונה, הצער הפרטי שלנו הוא באמת גרגר קטן, אבל כן היה חשוב לנו לשתף אתכם ולספר את הלב שלנו בדרך שלנו. אמן שיבואו על כולנו ימים טובים ושמחים יותר".