סוף טוב לדרמה של כוכב "ארץ נהדרת": "שתמיד תלכי אחרי החלומות שלך"

אישתו של אוראל צברי הצליחה להשיג כרטיס להופעה של טיילור סוויפט בלונדון, לאחר שהשניים טסו להופעה בווינה וגילו שבוטלה. "העיקר שלילד לא יהיה כתם לידה בצורה של טיילור סוויפט"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/08/24 11:48 יב באב התשפד

סוף טוב לדרמה של כוכב "ארץ נהדרת": "שתמיד תלכי אחרי החלומות שלך"
כוכבי ארץ נהדרת, צילום: Moshe Shai,FLASH 90

לאחר שההופעה של טיילור סוויפט בווינה אליה טסו במיוחד בוטלה, אמש (ה') הודיע הקומיקאי אוראל צברי, כי אישתו השיגה כרטיס להופעה שתיערך בלונדון. "אתם מבינים שהמלכה הזו בסוף הגשימה מה שהיא כך כך רצתה?" כתב צברי לעוקבים. "אחרי שהתבטל לנו ההופעה בוינה, השיגה כרטיס לטיילור בלונדון, וטסה לבד להופעה. והעיקר שלילד לא יהיה כתם לידה של בצורה של טיילור סוויפט".

אוראל צברי טס עם אשתו ההריונית - ההופעה בוטלה ברגע האחרון

כזכור, לפני כשבוע הקומיקאי אוראל צברי, כוכב "ארץ נהדרת", טס יחד עם אשתו ההריונית סיוון תמם וחברות נוספות להופעה של הזמרת הבינלאומית טיילור סוויפט בווינה. לאחר ניסיון פיגוע של מחבל דעאש בהופעה של הזמרת בוטלו 3 הופעות מתוכננות מחשש לניסיון פיגוע נוסף. צברי תיעד בחשבון האינסטגרם שלו את התגובות לביטול בזמן אמת.

אשתו, בחודש השישי להריונה, החלה לבכות. "אני חודש שישי, באתי עד לפה", סיפרה בדמעות, "אני עם רגליים מתנפחות, מה הקשר לבטל? מטומטמת". בהמשך תיעד צברי גם את שאר החברות, גם הן מתפרקות בדמעות. "תראי את הטוב שבדברים", ניסה צברי לעודד את אשתו, "קיבלנו וי איי פי, ואנחנו הולכים לקבל את ההחזר של הכסף - אז קיבלנו בחינם. תראי מה זה, מהשם יתברך".