נטלי דדון חשפה את המשבר: צלחתי אותו בעיקר כי קצת הרגשתי חוצפנית

כמו רבים בעם ישראל, גם הדוגמנית והפעילה נטלי דדון צמה את צום תשעה באב כשהשנה "התווספו עוד אנשים רבים להתאבל על חורבן בית המקדש". היא שיתפה בקשיים הקטנים לאורך הצום ומה גרם לה לא להישבר

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/08/24 10:01 יא באב התשפד

נטלי דדון חשפה את המשבר: צלחתי אותו בעיקר כי קצת הרגשתי חוצפנית
נטלי דדון, "התווספו עוד אנשים רבים להתאבל על חורבן בית המקדש", צילום: אלה בר

צום תשעה באב קיבל השנה משמעות שונה סביב המלחמה והחטופים בעזה וישראלים רבים חשו השנה צורך גדול יותר לציין את היום. הדוגמנית ופעילת הימין נטלי דדון שיתפה אתמול (ד') בתחושות שעברו עליה במהלך הצום ושיתפה את העוקבים: "תשעה באב השנה לא היה כמו בכל שנה".

"השנה התווספו עוד אנשים רבים להתאבל על חורבן בית המקדש עם תקווה וכמיהה למציאות אחרת" כתבה דדון בעמוד האינסטגרם שלה. "החורבן פקד כל כך הרבה בתים; הריסות בית המקדש דפקו בדלתות משפחות לוחמים, והלהבות חדרו ללבבות משפחות אשר ברגע הפכו למשפחת חטוף או חטופה. לפתע, ההמתנה לגאולה היא מנת חלקם של רבים כל כך".

"התעליתי על עצמי ועליתי לעיר הקודש", דדון. צילום: תום מרשק

"24 שעות מעטות לעומת 313 ימים"

היא שיתפה גם על הצום האישי שלה: "במהלך הצום, חוויתי רגעי קושי קטנים כמו מרבית הצמים.
והאמת, שצלחתי אותו בעיקר כי קצת הרגשתי חוצפנית להיכנע לקושי שהוא בדיחה לעומת מה שעובר על עמי", כתבה. "24 שעות שבהן לא הכנסתי נוזלים ודברי מאכל לגוף, והראש עבד שעות נוספות, שעות של התבוננות. 24 שעות מעטות לעומת 313 ימים, 7,512 שעות, 450,720 דקות שבהם האחים והאחיות שלנו בשבי, בתנאים הכי גרועים שיש, בסבל בלתי נתפס ושלא נדבר על מה הם שותים ואוכלים בכלל".

דדון מסכמת: "התעליתי על עצמי ועליתי לעיר הקודש לתפילה בבית משכנו של הקדוש ברוך הוא, יחד עם רבבות של יהודים קדושים, על מנת לייחל לדבר אחד - שיבוא משיח ויגאל אותנו מכל הייסורים, שאבינו יפרוס מעלינו את מידת הרחמים".