אנה ארונוב חושפת: רציתי לעזוב את התכנית - לא הסכימו לי

שופטת "רוקדים עם כוכבים", שהייתה בעבר מתמודדת כרקדנית בתכנית, חשפה בפני העוקבים באינסטגרם הצעה מפתה שקיבלה במהלך העונה השלישית - ונאלצה לסרב לה

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/08/24 11:06 י באב התשפד

אנה ארונוב חושפת: רציתי לעזוב את התכנית - לא הסכימו לי
אנה ארונוב, רוקדים עם כוכבים, צילום: צילום מסך קשת

אנה ארונוב, רקדנית ושופטת בתכנית "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12, ערכה פעילות שאלות ותשובות בחשבון האינסטגרם שלה וביקשה את השאלות המעניינות ביותר. אחד העוקבים ביקש שתספר על פרויקט שהיא מתחרטת שלא לקחה, וארונוב הפתיעה בסיפור: "השנה 2008, אני באמצע העונה השלישית של רוקדים. פונים אליי מהפקה אמריקאית שבעוד שבועיים מתחילה להם עונה וחסרה רקדנים".

אנה ארונוב פספסה הפקה אמריקאית: "לא הסכימו להדיח אותי מהתכנית"

ארונוב שוחחה עם המפיק, קיימה אודישן והתקבלה להפקת הענק, אך עמדה בפני בעיה בלתי צפויה: "בהפקה בארץ אני חתומה על חוזה ולא הסכימו להדיח אותי מהתוכנית בכוח. כך פספסתי את הזדמנות חיי". ארונוב לא מצטערת: "מצד שני אני באמת מאמינה שמה שצריך להיות שלי יהיה שלי. מה הייתי עושה בלי אייל ואדם?".

בהמשך נשאלה ארונוב: "מה את חושבת על זה שצופים אומרים שאת ושאר השופטים מצביעים על ידי פייבוריטים?". הרקדנית השיבה: "אומרת שהצופים יכולים להצביע למי שהם רוצים ולשנות את כל התמונה. אנחנו שופטים בעין מקצועית נטו, הרבה פעמים אין לצופה כלים לראות את כל התמונה - או במילים אחרות יש סיבה שאנחנו שם. לכל אחד מאיתנו יש קריירת ריקוד של 35 שנים".