הכתב הסרוג של חדשות 13 הותקף: "פחד כזה לא חוויתי מימיי"

מאיר מרציאנו, הכתב הסרוג של חדשות 13 התייחס לתקיפהה במהלך ההפגנה למען הלוחמים החשודים בהתעללות: " רגע לפני תשעה באב - המבט של השנאה שהיה להם בעיניים - ייצרב לעד בזכרוני"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/08/24 13:46 ח באב התשפד

הכתב הסרוג של חדשות 13 הותקף: "פחד כזה לא חוויתי מימיי"
אולפן חדשות 13, צילום: חדשות 13

כתב חדשות 13, מאיר מרציאנו, שיתף אתמול בציוץ נוקב ברשת "X" את התחושות הקשות לאחר שהותקף על ידי מפגינים בפרשת שדה תימן. "סיקרתי מאות הפגנות, מכל צידי הקשת הפוליטית" כתב מרציאנו. "פחד כזה לא חוויתי מימיי. אחרי שידור שעשיתי בו כינתי את המפגינים קיצוניים (שלטים של כהנא צדק וקריאות בוגדים לעבר שופטי בגץ והפצרית). קבוצה שחלק מחבריה רעולי פנים, שהאזינה לשידור הסתננה לשטח הסטרילי שהוקצה לעיתונאים והתחילה לשאול: 'מי זה מרציאנו? איפה הוא?'".

מאיר מרציאנו

מאיר מרציאנו, צילום: CC BY-SA 3.0 Ran Yehezkel

"המנחה של ההפגנה השליך את המיקרופון שלנו החוצה מעל הבמה"

"כמה שניות לאחר מכן", המשיך מרציאנו, "המנחה של ההפגנה השליך את המיקרופון שלנו החוצה מעל הבמה והחלו קריאות מכל עבר - 'מרציאנו בוגד'. לפתע ההמון שהיה שם ניסה לפרוץ את הגדרות, כפי שניתן לראות בתיעוד. מה הם תיכננו לעשות לי אם היו מסתערים עליי כשהגדרות היו נופלים?"

מרצאינו חזר להפגנות בבית ליד שם גם כן הותקף: "אני זוכר היטב את המראות מהאנרכיה הקודמת שהייתה בבית ליד. חששתי לעצמי. פחדתי. ביקשתי מהשוטרים שילוו אותי החוצה בבטחה לרכב. למרות שעוד הייתי צריך להישאר ולשדר, נזרקו עלינו כוסות מים וקריאות הבוגדים מסביב החלו להתרבות עוד ועוד. זה היה רגע מצמית. השוטרים הסכימו, ולצד המאבטח שחדשות 13 שכרו כבר מבעוד מועד (כי זה כבר לא מובן מאליו לשדר בבטחה מהפגנה), יצאנו לעבר הרכב".

"בפעם הראשונה בחיי, לוויתי על ידי סמויים"

"בפעם הראשונה בחיי, לוויתי על ידי סמויים, שוטרים במדים, ומאבטח כשמאחוריהם קבוצה של מפגינים שצועקת מרציאנו בוגד, ו'לך מכאן בבושת פני'. רגע לפני תשעה באב - המבט של השנאה שהיה להם בעיניים - ייצרב לעד בזכרוני. מפחיד. כך נראית שנאת אחים".