פאנליסט "הפטריוטים" שיתף ראיון עם יאיר גולן: מעוניין להתחתן

יותם זמרי, פאנליסט בתכנית "הפטריוטים" בערוץ 14, התלהב לראות את האלוף במילואים יאיר גולן מבקר את נאומו של האלוף ברק חירם: "אני לא מאמין שכתבתי את המשפט הזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/08/24 15:41 ב באב התשפד

פאנליסט "הפטריוטים" שיתף ראיון עם יאיר גולן: מעוניין להתחתן
יותם זמרי, צילום: סטודיו תומאס תומר שלום

לקראת כניסתו לתפקיד מפקד אוגדת עזה, השבוע התקיים טקס חילופי מפקדים באוגדה 99. ברק חירם שסיים את תפקידו כמפקד האוגדה, נשא נאום על המלחמה, ובו גם שזר ביקורת תרבותית על החברה בישראל - אמירות שהצליחו לעורר סערה ציבורית. יאיר גולן, אלוף במילואים ויו"ר מפלגת העבודה, התראיין לכאן 11 וטען: "הוא יוצא נגד האזרחים עליהם הוא אמור להגן? למי הוא בא בתלונות? הוא רוצה להחליף את העם? אני מציע שיעסוק במנהיגות ולא בעם עצמו, ואם יש לו מסרים להעביר לעם ישראל שקודם יבחן את המנהיגות שלו עצמו".

יותם זימרי: "יאיר גולן מבקר את הנאום של ברק חירם, לא מאמין"

יותם זמרי, פאנליסט "הפטריוטים" המשודרת בערוץ 14, התרשם מדבריו של גולן ושיתף את הסינק (קטע קצר מתוך ראיון או כתבה) בציוץ ברשת ה-X. "יאיר גולן מבקר את הנאום של ברק חירם, אני לא מאמין שכתבתי את המשפט הזה", כתב, והוסיף בהתלהבות: "כמו כן, אני מעוניין להתחתן עם הסינק הזה".

גם העיתונאית כרמלה מנשה, כתבת לענייני צבא וביטחון בתאגיד השידור הישראלי כאן, הגיבה לנאום. "תא"ל ברק חירם מטיף מוסר לחברה ולתרבות הישראלית - התבלבלת", כתבה, "מי שאחראי למחדל הנורא הם צה"ל מערכת הבטחון וממשלת ישראל הזחוחים".