איש העסקים מגיב למתקפה של ניקול ראידמן: "כאילו הייתי מעלה תמונה שלך ותוהה איך צברת הון"

בשבוע שעבר צחקה ניקול ראידמן על חשבונו של רוני מאנה לאחר שתקף את נעה ארגמני על שהצטרפה לטיסת נתניהו. בעת בחר מאנה להשיב בפוסט משלו: "נכות לכל דבר ועניין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/07/24 12:29 כד בתמוז התשפד

איש העסקים מגיב למתקפה של ניקול ראידמן: "כאילו הייתי מעלה תמונה שלך ותוהה איך צברת הון"
ראידמן, ארכיון, צילום: Miriam Alster,FLASH 90

איש העסקים רוני מאנה התייחס היום (ג') לדברים של אשת העסקים ניקול ראידמן שכתבה עליו בשבוע שעבר: "היינו מעדיפים שאתה היית בשבי במקומה וללא פאה". בסטורי בחשבון האינסטגרם הגיב מאנה: "להעלות תמונה ולכתוב דבר נבזי כזה, מרושע לפחות כאילו הייתי מעלה תמונה שלך ותוהה איך צברת הון".

מאנה בווידוי: "בעיה רפואית שהיא נכות לכל דבר ועניין"

מאנה, איש עסקים גם הוא, המשיך וכתב על המחלה עימה הוא מתמודד ושבגללה הוא נאלץ לחבוש פאה: "לידיעתך ההבדל המרכזי בין השניים הוא שיש לי בעיה רפואית שהיא נכות לכל דבר ועניין. פסוריאזיס קוראים לזה. לא מאחל לך שתהיה לך מחלה כזו". לבסוף הוסיף מתקפה גם על ידידותה של ראידמן עם משפחת נתניהו: "מבין שאם השנים הפכת להיות המשרתת של שרה נתניהו".

נתניהו וארגמני לפני ההמראה

נתניהו וארגמני לפני ההמראה לביקור בארה"ב | צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ

כזכור, בשבוע שעבר תקפה ראידמן את מאנה לאחר שהתבטא בחריפות נגד החטופה נועה ארגמני על החלטתה להצטרף למשלחת נתניהו בארה"ב: "הייתי מעדיף שהיא תישאר בשבי וזמורה ז"ל היה בחיים" כתב מאנה בציוץ ברשת "X" תוך שהוא מתייחס לנפילתו של לוחם הימ"מ ארנון זמורה ז"ל. מאוחר יותר מחק מאנה את הציוץ הפוגעני ואף התנצל.