לא תישארו אדישים: המשאלה של מאיה ורהטיימר ליום ההולדת

השחקנית ואושיית הרשת חוגגת יום הולדת 34 עם פוסט מרגש על ההיריון שחוותה השנה: "ברוך השם הנס הזה מתרחש אז עכשיו מה שאני מאחלת זו לידה קלה ותינוקי בריא ושמח ושנוכל להביא ילדים למקום של אהבה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/07/24 14:32 כג בתמוז התשפד

לא תישארו אדישים: המשאלה של מאיה ורהטיימר ליום ההולדת
מאיה ורטהיימר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ההיריון של מאיה ורטהיימר, שהגיע אחרי טיפולי פוריות ארוכים עליהם שיתפה בפתיחות בחשבון האינסטגרם שלה, מעניין הרבה מאוד מהעוקבים שלה. על אף שהיא עוד לא הגיעה לתאריך המשוער ללידה, רבים מחכים להודעה המשמחת שתגיע ותבשר על התרחבות המשפחה. היום (ב') שיתפה ורטהיימר כי היא חוגגת יום הולדת 34 ולרגל היום המיוחד הקדישה פוסט מיוחד ובו חשפה את המשאלה לשנה הבאה.

‏‎"הייתה לי משאלה אחת ליום ההולדת הזו ‏‎והיא להיות בהיריון"

"בת 34 ועדיין לא מרגישה שרכשתי את הכלים כדי לתאר את ההרגשה שביום ההולדת הזו" פתחה מאיה. "כל מה שאני מאחלת לו הוא בריאות פיזית ונפשית לאהוביי ולי שהחטופים שלנו יחזרו הביתה, שהחיילים שלנו יהיו בריאים ושיבואו ימים של שקט ואהבה לעם שלנו". המשיכה.

‏‎ורטהיימר שיתפה את העוקבים במשאלה שרצתה להקדיש ליום ההולדת אך כבר הספיקה להתגשם. "‎תשמעו ‏‎הייתה לי משאלה אחת ליום ההולדת הזו ‏‎והיא להיות בהיריון, ‏‎וברוך השם הנס הזה מתרחש אז עכשיו מה שאני מאחלת לו ‏‎זו לידה קלה ותינוקי בריא ושמח (טפו חמסה חמסה) ‏‎ושנוכל להביא ילדים למקום של אהבה ‏‎זו משאלה גדולה אני יודעת ‏‎אני מגזימה קצת ‏‎אבל אני מאמינה שמשאלות נועדו שנגשים אותן".

‏‎וגם אותנו העוקבים הנאמנים לא שכחה ורטהיימר, עם איחול מחממם לסיום: "זו הזדמנות גם לאחל לכם חבריי הוירטואלים ‏‎שהמשאלות שלכם יתגשמו. ‏‎תודה גם עליכם, ‏‎שום דבר לא מובן מאליו. ‏‎מלא מלא מלא אהבה".