מגישת ערוץ 14 תוקפת את דובר צה"ל: "לא מבין מה שכל ילד מבין"

טל מאיר, מגישת תכנית הבוקר בערוץ 14, זעמה על דבריו של דניאל הגרי שטען שאף אחד לא חשב שחיזבאללה ירה למגרש כדורגל: "אולי הבעיה היא שאתם שם בפיקוד הבכיר לא מבינים מה שמבין כל ילד במדינת ישראל?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/07/24 12:45 כב בתמוז התשפד

מגישת ערוץ 14 תוקפת את דובר צה"ל: "לא מבין מה שכל ילד מבין"
דניאל הגרי, צילום: צילום מסך, דובר צה"ל

שעות אחרי האסון שהתרחש אתמול (שבת) במג'דל שמס, עלה דובר צה"ל דניאל הגרי להצהרה. במהלך דבריו אמר: "לא ידענו שחיזבאללה מתכנן לכאן ירי, לא היה לנו מודיעין כזה. איש לא חשב שארגון טרור רצחני ירה למגרש כדורגל שבו נערים ונערות מבלים". דבריו הצליחו להסעיר רבים, שטענו לקונספציה חדשה, וגם את מגישת ערוץ 14 טל מאיר.

"אתה שומע מה אתה אומר הגרי?", כתבה בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה, "לא היה לכם מודיעין כזה? אולי זאת הבעיה? כי זה נשמע יותר מידי דומה למשפט אחר של מערך המודיעין שחמאס מורתע. אולי תסביר לנו מה בדיוק חשבתם שארגון טרור רצחני עושה? מה חשבתם שנסראללה מתכוון לעשות כשהוא אומר השכם וערב שהוא רוצה לפגוע במדינת ישראל - במי הוא רוצה לפגוע בדיוק?".

טל מאיר

טל מאיר, צילום: יח''צ 14

טל מאיר: אולי אם תתחילו להפנים שהם מתכוונים לרצוח - ינצלו חיים"

מאיר הפנתה אצבע מאשימה: "אולי הבעיה היא שאתם שם בפיקוד הבכיר לא מבינים מה שמבין כל ילד במדינת ישראל? שלארגון טרור רצחני אין חוקים ואין קווים אדומים. הוא מתכוון לרצוח. הוא מתכוון לרצוח גברים, לרצוח נשים ולרצוח ילדים, גם במגרש כדורגל. ואולי אם אתם תתחילו להפנים שהוא מתכוון לרצוח ותפעלו בהתאם - ינצלו חיים".