בשעה טובה אחרי 5 שנים של ניסיונות - מדריכת הכלות שיתפה אולטראסאונד ראשון

נטע ברודיאנסקי, אושיית רשת ומדריכת כלות, עברה תהליך ארוך של טיפולי פוריות וניסיונות להיכנס להיריון. כעת היא משתפת בסרטון מרגש בחשבון האינסטגרם שלה: "נס ענק ענק ענק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/07/24 12:23 כב בתמוז התשפד

אחרי 5 שנים של ניסיונות - מדריכת הכלות שיתפה אולטראסאונד ראשון
הריון, צילום: Om Yos,Shutterstock

אושיית הרשת ומדריכת הכלות נטע ברודיאנסקי סיפרה לא פעם על התהליך המתיש שהיא ובעלה דוד עוברים כדי להביא ילדים לעולם. במשך 5 שנים, 3 מאיתן בטיפולי פוריות, ניסתה ברודיאנסקי להיכנס להיריון ללא הצלחה. כעת היא משתפת את העוקבות בחשבון האינסטגרם בנס הפרטי שלה: זה הצליח.

אחרי 5 שנים - נטע ברודיאנסקי מכריזה על היריון

בסרטון מרגש עד דמעות חשפה האושייה את התהליך שעברו, רצוף האכזבות והכאב, ובסופו הבשורה על העובר שסוף סוף גדל בבטנה. ברודיאנסקי כתבה: "5 שנים שאנחנו מחכים לישועה שלנו, אין סוף תפילות, בקשות, תחנונים, רק מחכים שכבר יגיע הרגע הזה שנתבשר. כל חודש, כל בדיקה, כל סבב של עוד טיפול ועוד טיפול ועד שכבר כמעט לא ראינו את קצה האור במנהרה - השם עשה איתנו חסד ענק והביא לנו נס ענק ענק ענק".

נטע ברודיאנסקי

נטע ברודיאנסקי, צילום: דוד ברודיאנסקי

"תודה אבא שבשמיים, הכול ממך", המשיכה, "אני מעלה את זה ומתפללת בשביל כל זוג שרוצה כבר לקבל את הישועה שלו - בבקשה שזה יחזק אתכם - תזכרו שאין עוד מלבדו וישועת השם כהרף עין, רק תמשיכו להאמין". את הפוסט חתמה בפרק ק' מתהילים, "מזמור לתודה".