קרן פלס: מתנצלת אם זה צורם למישהו

הזמרת קרן פלס פרסמה סטורי בחשבון האינסטגרם שלה ובו הזדעקה על משפחות החטופים שפונו מהנאום של נתניהו בקונגרס האמריקאי מכיוון שלבשו חולצה הקוראת להשבת החטופים, ונזכרה במה שהתחולל באירוויזיון

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/07/24 15:32 יט בתמוז התשפד

קרן פלס: מתנצלת אם זה צורם למישהו
קרן פלס, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

משפחות חטופים שהגיעו לנאומו של ראש הממשלה נתניהו עם חולצות ועליהם הכיתוב "חתום על העסקה עכשיו" נעצרו במקום. הזמרת קרן פלס הגיבה על האירוע בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, ונזכרה במה שעברה בעצמה כשטסה לאירוויזיון רווי האנטישמיות. "סליחה ומחילה מראש אם ההשוואה לא במקום או אם מישהו יפגע בטעות", כתבה, "פשוט זה ממש הזכיר לי את האיסור שנכפה עלינו באירוויזיון, לעשות כל שימוש בסמל הצהוב של החטופים, גם סיכה קטנה היה אסור".

קרן פלס: "באיזה עולם משפחות החטופים לא יכולות ללבוש חולצה הקוראת להשבת בני משפחותיהם?"

פלס הסבירה שהאיסור נעשה במקום, וכמובן שמראש אף אחד לא הסכים שיגיעו עם סמלים המעודדים שחרור חטופים. "באיזה עולם משפחות החטופים לא יכולות ללבוש חולצה הקוראת להשבת בני משפחותיהם בזמן נאום ראש הממשלה שלהם? שלנו?", הזדעקה, "הם לא כלי של אף אחד בנסיעה הזאת, חשובה ככל שתהיה, הם באו מסיבה אחת מובהקת. אני באמת לא מבינה ושוב מתנצלת אם ההשוואה צורמת למישהו שהנושא מדמם בליבו - באמת אין פה מה להשוות, אנחנו התעסקנו בשירים והם נלחמים על בשר מבשרם - מותר להם הכל. אבל מה שבאמת חשוב זה שתחתם העסקה".