אילה חסון במתקפה על העיתונאים: "חלאות אדם חסרי חמלה"

לאחר שהותקפה בגלל הצטרפותה לביקור נתניהו בוושינגטון, אילה חסון נחלצת להגנתה של נעה ארגמני: "ספרי לעולם שיש עוד כמוך שם בשבי". על העיתונאים שתקפו את הצטרפותה לנסיעה כתבה: "התעלמי מחלאות האדם חסרי החמלה שמעזים לתקוף אותך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/07/24 11:59 יז בתמוז התשפד

אילה חסון במתקפה על העיתונאים: "חלאות אדם חסרי חמלה"
אילה חסון "את לא לבד", צילום: Yonatan Sindel/FLASH90

עיתונאית כאן 11 אילה חסון פנתה היום (ג') לנעה ארגמני, החטופה שחולצה משבי חמאס, בניסיון לחזק אותה אל מול המתקפות המכוערות נגדה. חסון כתבה על נעה והצטרפותה למשלחת נתניהו לוושינגטון: "את לא לבד. מחזקת אותך. חווית גיהנום בשבי חמאס. ספרי על כך לעולם שכבר הספיק לשכוח. ספרי לעולם שיש עוד כמוך שם בשבי".

נעה ארגמני, "ספרי לעולם את מה שהוא הספיק לשכוח"

נעה ארגמני, "ספרי לעולם את מה שהוא הספיק לשכוח" | צילום: Dudu Greenspan,Flash90

תקפה את העיתונאים

חסון תוקפת במילים חריפות את העיתונאים ומי שביקרו את נועה וכתבה: "התעלמי מחלאות האדם חסרי החמלה שמעזים לתקוף אותך. מחבקת אותך נועה". מי שבלט בדבריו נגד ארגמני היה פרשן "הארץ" אורי משגב כמו גם העיתונאי דן מרגלית שתקפו אותה ואת אביה.

אורי משגב

אורי משגב | צילום: Flash90

התבטאות מקוממת של פרשן "הארץ"

משגב כתב כי "נועה ארגמני ואביה צריכים להתבייש בהסכמתם לשמש תפאורה בטיסת הזוג המטורלל והמחוייך הזה, בדיוק בבוקר שבו התבשרנו על עוד שני חטופים שאתרע מזלם למות בשבי ולא לטוס לוושינגטון עם מפקיר החטופים" כתב. "בושה שלא הייתה כמוה. קודם כל של הזוג המטורלל שחטף וניצל אותם, אבל גם שלהם".