לאחר שעזב את 13: המגיש הותיק זומן להיות פאנליסט בפטריוטים

עקב סערת השעייתו של ינון מגל, אמנון לוי שיתף התכתבות פרטית בין השניים, מיד לאחר פרישתו של לוי מערוץ 13. בהתכתבות זימן מגל את לוי להשתתף בפטריוטים באופן קבוע, כשהאחרון חשב כי מדובר בבדיחה

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/07/24 19:40 טו בתמוז התשפד

לאחר שעזב את 13: המגיש הותיק זומן להיות פאנליסט בפטריוטים
הפטריוטים, צילום: ערוץ 14

העיתונאי הוותיק אמנון לוי הדהים רבים כשהחליט לעזוב את ערוץ 13 לאחר 18 שנים. היום (א') הוא חושף כי הצעת העבודה הראשונה, והמפתיעה, שקיבל לאחר ההתפטרות הייתה דווקא מינון מגל שהזמין אותו להצטרף לערוץ 14.

צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"אולי תבוא לפטריוטים?"

לוי שיתף התכתבות פרטית בין השניים מערב פרישתו. בהודעה הראשונה שלח מגל ללוי, "היי אמנון, מאחל לך בהצלחה". הוא המשיך מיד והציע לו, "אולי תבוא לפטריוטים?". אמנון, שחשב כי מדובר בבדיחה, צחק והגיב: "מצחיק ונועז. תודה רבה, באמת מעריך, אבל אני לא מתראיין באף מקום".

אלא שאז הפתיע אותו מגל כשהתעקש והסביר כי הבקשה לא נגעה לראיון נקודתי, אלא עסקה בהצעה להתארח בערוץ באופו קבוע - כפאנליסט בפטריוטים. לוי הופתע מההצעה הלא שגרתית והודיע מיד כי יוותר. אלא שהיום, בעקבות הסערה שפרצה סביב השעייתו של מגל מ-103FM, פרץ ויכוח נקודתי בין שני העיתונאים שהסתיים בכך שמגל קרא ללוי "קוריוז", וזה לא נשאר חייב וכתב: "ינון יקירי אני אולי קוריוז אבל אתה היית הראשון שפנה אלי בבהילות בערב שבת שאהיה פאנליסט בפטריוטים. אני עוד לא נרגע מהתקף הצחוק שאחז בי אז".