יהורם גאון זועם: "כאילו פגעו בי באופן אישי"

הזמר הוותיק שיתף בתחושותיו וכתב כי לארץ ישראל אין תחליף מבין ארצות העולם. "כמעט אחת לשבוע יש איזה מאמר מכונן חדש של מישהו, שלא מרוצה מן הארץ שלנו", הוא כותב ומגיב: "מאמין בכל מאודי בארץ הזאת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/07/24 14:26 טו בתמוז התשפד

יהורם גאון זועם: "כאילו פגעו בי באופן אישי"
יהורם גאון , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מדינת ישראל עוברת את השנה הקשה ביותר בתולדותיה, אך למרות כל הקשיים רוב מוחלט של הציבור הישראלי נלחם על פניה של הארץ. הזמר הוותיק יהורם גאון שיתף בתחושותיו בעקבות דברים שנכתבו בגנותה של הארץ, גאון שיתף בתחושותיו בפייסבוק.

"כאילו פגעו בי באופן אישי"

"כמעט אחת לשבוע יש איזה מאמר מכונן חדש של מישהו, שלא מרוצה מן הארץ שלנו, שרואה בה סיפור לא מוצלח, שלא לוקח בחשבון הכולל את סיפורה ההיסטורי השמיימי והלא מוסבר", הוא כותב. גאון מגיב בדרכו: "ואני שמאמין בכל מאודי בארץ הזאת וטובה מצר על כך, כמעט הייתי אומר נעלב בשבילה, בשביל ארצי, כאילו פגעו בי באופן אישי".

גאון ממשיך: "אני משוכנע מידע אישי, משוכנע שאינני לבד ושיש עוד הרבה אנשים טובים בארץ שחושבים על הארץ שלנו טובות כמוני ונשבעים בשמה ובניצחה, שמהללים אותה, שמשתאים לנס שקוראים לו מדינת ישראל, שנרגשים כל פעם מחדש".

צילום: shutterstock

"מחלציה של נועה ארגמני צעקו לה באנו לקחת אותך 'הביתה'"

"זאת הארץ היחידה שכשנוסעים אליה אומרים הביתה" כותב גאון, "הביתה, על כל מה שהמילה טומנת בחובה. מחלציה של נועה ארגמני צעקו לה באנו לקחת אותך 'הבייתה' והיא הבינה מיד שלוקחים אותה לארץ ישראל, כך גם יוני נתניהו שאמר לחייליו בטרם יציאה לאנטבה הולכים להחזיר אותם הביתה".

על תפיסתו האישית הוא כותב: "אני למשל רואה בארץ הזאת את המקום היחיד שאנשים יכולים בשקט ללכת ברחוב עם כיפה ועם מגן דוד על צווארם וזה הרבה, כי בארצות העולם זה כבר לא נעים, שלא לומר מסוכן". הוא לא מתעלם מהמציאות הנוכחית וכותב: "אני יודע בדיוק מה מתחולל בארצנו כעת, ולכן זה ממש הזמן הנכון להסתכל עליה בעיניים טובות, למצוא בה את הטוב ולא לשכוח שבימי משבר הארץ הופכת איש אחד וכולם הם 'אח שלי' גם אם הם לא באמת".

"לא בּמקרה אנחנו שוב כאן בארץ הזאת דווקא"

הוא מסכם וכותב: "תמיד בעד אלה שמחפשים את הטוב שבנו, מחפש את העין הטובה אצל האנשים הרואים דברים יפים, הרואים תקווה וימים אחרים, ויש הרבה מה למצוא, אם רק מחפשים, לא בּמקרה אנחנו שוב כאן בארץ הזאת דווקא, אחרי סיפור היסטורי יחיד במינו שבין כל האומות".