מלכת היופי שחזרה בתשובה: "אם הייתה לי סגולה לזיווג הייתי מתחתנת"

מלכת היופי לשעבר מור ממן ערכה פעילות שאלות ותשובות בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה והשיבה לעוקבות בנושא מציאת זיווג: "אין לגעת עד שאין טבעת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/07/24 10:16 טו בתמוז התשפד

מלכת היופי שחזרה בתשובה: "אם הייתה לי סגולה לזיווג הייתי מתחתנת"
מור ממן, צילום: באדיבות המצולמת

מור ממן, מלכת היופי שחזרה בתשובה, נוהגת לערוך פעילות שאלות ותשובות מדי מוצאי שבת. גם הפעם אפשרה ממן לעוקביה לשאול ככל העולה על רוחם, ונשאלה לא מעט על הנושא הכי מעניין - זוגיות.

עוקבת אחת ביקשה מממן שתספר על סגולה מומלצת לזיווג, וזו השיבה בשעשוע: "אם הייתה לי סגולה מומלצת לזיווג אז כבר הייתי מתחתנת". עוקבת אחרת שאלה "היית יוצאת עם גבר בן 30 שמוכן ומקבל אותך כמו שאת, עם הילדים ועם הכל?". מלכת היופי לשעבר השיבה: "מה זה כמו שאני? אני זכייה של החיים! ככה כל אחת צריכה לראות את עצמה ולא פחות מזה. והילדים שלי? יותר זכייה ממני".

מור ממן: "אין לגעת עד שאין טבעת"

שאלה אחרת שהתקבלה הייתה "על מה להסתכל כשבוחנים גבר לחתונה?". ממן השיבה בפירוט: "קודם כל מציאת חן. אחר כך לבדוק מידות שלו - איך הוא מתנהג להורים שלו, לסביבה שלו. אם יש לו יראת השם, שזה הכי חשוב. שיש לכם דרך משותפת. ומאוד רצוי לעשות שיחת תיאום ציפיות על ההתחלה - מה אתה מצפה ומה אני מצפה. ולא למרוח את הזמן, אז זה זה - יאללה להתחתן. ואין לגעת עד שאין טבעת".