אדל בספלוב חושפת את הקשר לאם החשודה ברצח בנה: "כל כך קרוב"

כוכבת הריאליטי נחשפה למקרה המזעזע של האם החשודה ברצח בנה בן השש, ונדהמה לגלות שמדובר באחד מילדי הגן של בתה הבכורה שייה: "פתאום כל כך קרוב וכל כך הזוי, נקרע הלב לרסיסים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/07/24 17:02 יא בתמוז התשפד

אדל בספלוב חושפת את הקשר לאם החשודה ברצח בנה: "כל כך קרוב"
האם החשודה ברצח בנה, צילום: צילום: צילום לפי סעיף 27א

כוחות משטרה גדולים הוזעקו אתמול (ג') לבית מגורים בעיר הרצליה וזאת לאחר שבאחד החדרים במבנה אותרה גופת ילד כבן 6 ועליה סימני אלימות קשים. במשטרה פתחו בחקירה וחושדים כי מדובר באם סיגל יאנה איצקוביץ' שרצחה את בנה היחיד, שאותר ללא רוח חיים בידי סבתו. כוכבת הריאליטי אדל בספלוב כתבה על המקרה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, וחשפה את הקשר שלה אליו.

אדל בספלוב מזועזעת: הילד שנרצח היה בגן של שייה

"כן, זה ילד מהגן של שייה", כתבה כוכבת הריאליטי, "מבולבלת מאוד כרגע. ביקשו כרגע לא לדבר על זה ואני מכבדת את פרטיות המשפחה". בספלוב החליטה להשאיר בבית את שייה, בתה הבכורה, ולא לשלוח אותה לגן. "לא רוצה שתיחשף עכשיו לכל המידע המיותר הזה. כמובן שאספר לה בקטנה כדי שלא תגלה מאחרים, ותסמוך עליי".

בהמשך צילמה את בתה בת ה-6 וכתבה: "אני מזועזעת מהמקרה שלא מצליחה לעכל את הבשורה. איך אמא אוספת את הילד ורוצחת אותו עם גרזן? ילד מהגן של שייה, פתאום כל כך קרוב וכל כך הזוי, נקרע הלב לרסיסים".

אדל בספלוב

אדל בספלוב, צילום: שי פרנקו

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il