שרה נתניהו מתרצת: זה טעות של הדובר

רעיית ראש הממשלה העלתה מחדש פוסט בו הסבירה על פגישותיה על משפחות חטופים, זאת לאחר שפרסמה פוסט ובלבלה בין פרטי הנופלים: "אני מבקשת לפרסם מחדש את הפוסט הבא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/07/24 14:52 ח בתמוז התשפד

שרה נתניהו מתרצת: זה טעות של הדובר
שרה נתניהו, העלתה את הפוסט מחדש, צילום: Arie Leib Abrams,Flash90

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, העלתה אתמול (שבת) פוסט לעמוד האינסטגרם ובו פירטה מחדש באשר לפגישות שערכה עם משפחות חללים וחטופים, זאת לאחר שפוסט קודם אותו העלתה הכיל מספר טעויות באשר לנופלים. לאחר מכן העלתה את הפוסט המתוקן והסבירה: "בעקבות טעות של הדובר".

"אני מבקשת לפרסם מחדש את הפוסט הבא"

"בעקבות טעות של הדובר שמנהל את חשבון האינסטגרם שלי, אני מבקשת לפרסם מחדש את הפוסט הבא", כתבה. היא הוסיפה כי "קיימתי אתמול רצף של פגישות מרגשות וחמות במיוחד עם משפחות של חטופים חיים, משפחות של חטופים חללים, ומשפחות של נופלינו הגיבורים". נתניהו שיתפה בסיפורי הגבורה של שלושה נופלים.

שרה נתניהו, הודעת ניחומים

שרה נתניהו. צילום: Chaim Goldberg,Flash90

"חיבקתי וחיזקתי את האלמנות שאיבדו את היקר להן מכל - אבות לילדים, שותפים לחיים שנקטפו מאיתן. בזכות גבורת גיבורינו אנו יכולים לחיות בארצנו", כותבת נתניהו, "חיבקתי כל אחת ואחד וקיבלתי כוחות ורוח טובה והבטחתי שאעשה ככל יכולתי למען השבת החטופים ולמען האלמנות של גיבורי ישראל".

נתניהו הותקפה בתגובות

התגובות לפוסט היו נזעמות והיו שהאשימו את אשת ראש הממשלה במחיקת תגובות שלא היו לרוחה. "מחקת את התגובות של אשתו ואמו של רס"ן עידו שני הי"ד, אבל כולנו ראינו אותן" כתבה אחת המגיבות ואחרת הוסיפה: "מחקת תגובות שלא מתאימות לך, אבל כולנו ראינו איך את אפילו לא זוכרת עם איזה אלמנה ניפגשת" הוסיפה מגיבה אחרת.