כבר ביום ראשון: הצעד של ועד חדשות 13 נגד הנהלת הערוץ

ביום ראשון הקרוב יערך "כנס חירום להצלת חדשות 13" מטעם  ארגון העיתונאים והעיתונאיות ו-ועד חדשות 13: "רביב דרוקר הוא היעד הראשון, אבל אם לא נתאחד ונפעל בכוחות משותפים ובכל האמצעים, הוא ממש לא יהיה האחרון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/07/24 09:32 ו בתמוז התשפד

כבר ביום ראשון: הצעד של ועד חדשות 13 נגד הנהלת הערוץ
חדשות 13, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

החלטת רשת 13 להוריד את תכניתו של רביב דרוקר, "אזור מלחמה", ממשיכה לעורר סערה. התכנית שהשיגה נתוני רייטינג גבוהים ביחס לערוץ תוחלף ברצועת שידור חדשה, ורבים מקשרים את ההחלטה לסכסוך המתוקשר בין דרוקר למנכ"לית חדשות 13 הנכנסת יוליה שמאלוב ברקוביץ'. לפי הודעה שפרסמו היום (שישי) ארגון העיתונאים והעיתונאיות ו-ועד חדשות 13 , ביום ראשון הקרוב יערך "כנס חירום להצלת חדשות 13".

ל

הכנס יתקיים ביום ראשון בשעה 12:30 בצוותא 1 בתל אביב, ועל פי ההודעה ישתתפו בו עיתונאים בכירים מכלי התקשורת השונים. "הנהלת רשת לא עוצרת, אחרי שמינתה את הפוליטיקאית יוליה שמאלוב ברקוביץ לנהל את חברת החדשות היא מתחילה את מסע הטיהור הפוליטי בהודעה על כך שהתכנית הכי מצליחה של הערוץ תרד בקרוב", נכתב בהודעה המשותפת.

"רביב דרוקר הוא היעד הראשון, אבל אם לא נתאחד ונפעל בכוחות משותפים ובכל האמצעים, הוא ממש לא יהיה האחרון! מצילים את חדשות 13, מצילים את העיתונות בישראל". בהודעה אמש (V') כתבו בארגון העיתנואים כי ההחלטה "שערורייתית" וכי "עולה ממנה ריח חריף של התערבות לא עניינית הנגועה בשיקולים פוליטיים".

אודי סגל תמך ברביב דרוקר בשידור: "אתה נשאר איתנו הערב"