קרן פלס על הפרידה: אני זאת שיצאתי מהבית

הזמרת המצליחה כתבה פוסט בחשבון האינסטגרם שלה על הפרידה מבן זוגה נועם טור, ועל התחושות לאחר שעזבה את הבית ועברה לגור לבד: "בית זה כל כך הרבה יותר מקירות, גג ורצפה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/07/24 09:56 א בתמוז התשפד

קרן פלס על הפרידה: אני זאת שיצאתי מהבית
קרן פלס, צילום: דניאל קמינסקי

מאז הזמרת קרן פלס ובן זוגה נועם טור נפרדו בדצמבר האחרון, שניהם כמעט ולא דיברו על הפרידה. כעת פלס מפרסמת פוסט בחשבון האינסטגרם שלה, ובו היא כותבת על תחושת הבדידות והמרחק ממה שהיה בעבר הבית שלה. "כשבית אחד הופך לשני בתים, את מוצאת את עצמך לראשונה חוזרת הביתה ואין שם אף אחד", כתבה, "כשהבית החדש שלך הוא לא זה שהילדים רגילים לקרוא לו בית, כי את זאת שיצאה, את מגלה באופן הכי עמוק ומידי עד כמה באמת בית זה כל כך הרבה יותר מקירות, גג ורצפה".

קרן פלס: "כשאני פותחת את הדלת - תמיד יש מי שכמעט נופל מהרגליים מרוב התרגשות"

התחושות האלו הובילו את פלס לחפש מישהו שיחכה לה כשהיא חוזרת הביתה - כך הגיעה לביתה הכלבה פפר. "כשאני פותחת את הדלת - תמיד יש מי שכמעט נופל מהרגליים מרוב התרגשות. וכשאני הולכת - היא מביטה בגעגוע, שעוד לא זכה לצידוק, אל עבר הדלת הנפתחת ונסגרת, עד שאתרחק. בשביל הילדים הבית החדש הוא לא כתובת ואפילו לא התמודדות עם מציאות אחרת. קוראים לו פפר, גורה אדומת שיער בת שלושה וחצי חודשים. לפעמים זה גם המקום בו מציקים להם לצחצח שיניים ולתת לאמא חיבוק".