קרן פלס: "היינו הכי ביחד שאפשר, כמו סרט דיסני"

הזמרת סיכמה את המופע הראשון עם הפילהרמונית הישראלית בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה: "לא נועדנו לתותחים ואזעקות, ככה אמורים להתנגן חיים שפויים ומגיע לנו צליל נקי כזה גם בעולם שמחוץ לאולם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/06/24 12:56 כ בסיון התשפד

קרן פלס: "היינו הכי ביחד שאפשר, כמו סרט דיסני"
קרן פלס, צילום: אורית פניני

הזמרת קרן פלס עלתה השבוע לבמה בהיכל התרבות בתל אביב למופע ראשון עם הפילהרמונית הישראלית, מתוך שניים שיתקיימו השנה. במהלך המופע הקדישה הזמרת דקות ארוכות לשיח על אירועי השבעה באוקטובר וקראה להחזרת כל החטופים במהרה. כעת היא מסכמת את האירוע בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה, שכולל תודות לכל מי שלקח חלק ובעיקר את תחושותיה האישיות.

קרן פלס: "לשעתיים שלמות היינו שלמים, הכי ביחד שאפשר"

"לשעתיים שלמות היינו שלמים", תיארה פלס, "הכי ביחד שאפשר. זה נשמע כמו סרט של דיסני, אבל אלה החיים עצמם וזה הרבה יותר קסום כשהדמויות בשר ודם. לא נועדנו לתותחים ואזעקות, ככה אמורים להתנגן חיים שפויים ומגיע לנו צליל נקי כזה גם בעולם שמחוץ לאולם". הזמרת לרגע לא שכחה את החטופים: "המופע הזה היה מבחינתי תפילה אחת ארוכה לחזרתם של כל בני ובנות ישראל הביתה בשלום ושל שובו של הבית אלינו בטוח, מואר ושפוי".

לסיום, הודתה להוריה: "אמא ואבא, תודה שלימדתם אותי לחלום בקול רם ולא לפחד גם לשיר את כאביי העמוקים ביותר. לא אשכח את הערב הזה בחיים".

צפו בקטע מתוך ההופעה של קרן פלס: