המאפר המפורסם שהחליט לשמור נגיעה מנשים: "יש לי 57 כלות ביומן - איך אני מבטל אותן?"

ראם שרביט, אחד המאפרים המצליחים בישראל, החליט להתחיל לשמור נגיעה מנשים ונאלץ לבטל יומן שלם של כלות שסגרו איתו: "אלוהים, נתת לי את המתנה הגדולה הזאת, אני צריך לעזוב את הכול?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/06/24 15:01 יח בסיון התשפד

המאפר המפורסם שהחליט לשמור נגיעה מנשים: "יש לי 57 כלות ביומן - איך אני מבטל אותן?"
איפור, צילום: shutterstock

השם ראם שרביט הוא מותג. אם לא שמעתם עליו אתם כנראה לא מתעניינים באיפור, עיצוב שיער או בעולם הביוטי. ברזומה שלו בולט גם ראש הממשלה נתניהו, אותו הוא איפר בדצמבר האחרון, ו-180 אלף עוקבים באינסטגרם. אם תדפדפו בעמוד שלו תראו בעיקר כלות ונשים מאופרות בשמלות ערב נוצצות, מה שגרם לרבים להיות מופתעים כשהצהיר שהוא מתחיל לשמור נגיעה.

ראם שרביט: "החלטתי לא לגעת יותר בנשים"

בפודקאסט בו התארח סיפר: "אני החלטתי יותר לא לגעת בנשים. זה החלטה חותכת. אני פותח את היומן ורואה 57 כלות. מספר שאני לא אשכח. אמרתי – איך אני מתחיל מפה? איך אני מבטל אותן? אלוהים, נתת לי את המתנה הגדולה הזאת, אני צריך לעזוב את הכל ולשנות את עצמי?". שרביט החליט בכל זאת לקחת את האתגר הגדול, וביטל את כל הכלות שהיה אמור לאפר. "אני יודע שאני באתי לעולם כדי להגיד המון. מעולם לא הרגשתי יותר קיים מהתקופה הזאת".

בתגובות לסרטון שפרסם, רבים שיבחו את המאפר על ההחלטה. בין המגיבות היו גם כמה מהכלות שנאלץ שרביט לבטל. "אני אחת מתוך ה-57 כלות שבוטלו וזו הסיבה היחידה שלא יכולה לעצבן אותי", כתבה טל, "כל סיבה אחרת הייתי מתחרפנת". מגיבה בשם מיכל הוסיפה: "אתה מלך! תמיד ידעתי שאתה תארגן אותי. אמנם אני אחת מ-57 בנות, אבל זיכית אותי כמו שזיכית את עצמך".