דודו אהרון הזמין באופן אישי את משפחתו של אביב גפן להופעה - זאת הסיבה

הזמר הוותיק הזמין את אמו של אביב גפן, נורית, להופעתו ביום שלישי הקרוב, שתתקיים בהאנגר 11, לאחר שסיפרה שהתרשמה מכיבוד ההורים שלו בפודקאסט עם נכדה, דילן. "נקדיש לך את השיר אמא יקרה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/06/24 18:00 יז בסיון התשפד

דודו אהרון הזמין באופן אישי את משפחתו של אביב גפן להופעה - זאת הסיבה
אביב גפן, נפרד, צילום: Tomer Neuberg,FLASH 90

במהלך פודקאסט של "ALL IN", שוחח דילן, בנו של הזמר אביב גפן עם סבתו נורית, בה היא סיפרה שהיא ובן זוגה יהונתן גפן, "החליפו את אביב בדודו אהרון", ואיך שהם התרשמו מכיבוד ההורים של דודו כלפי אימו. בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, כתב אהרון: "נורית היקרה, מחכה לראות אותך בהופעה ביום שלישי הקרוב, תבואי עם אביב ודילן ונקדיש לך את השיר אמא יקרה" ובסיום התלוצץ, "אמא ציפי תוותר בשבילך".

לפני כחודש הוציא שיר חדש

לפני כחודש יצא השיר "ארץ האבות", אותו כתב והלחין דודו אהרון במהלך המלחמה ובעקבות ההשראה שספג ממיטב הישראליים שפגש. "פסיפס ישראלי נדיר מאין כמותו. מאז תחילת המלחמה ועד היום ראיתי במו עיניי את כוחה של התקווה", סיפר, "כמאמר השיר שכתבתי 'מאברהם ועד משה מהמדבר עד ישראל בליבנו לא אבדה עוד התקווה', אני יודע בליבי שדווקא עכשיו שהרוח שלנו היא רוח בלתי שבירה, את הרוח הזאת שמעתי באלפי סיפורי גבורה בחזית ובעורף, זו רוח נצחית, שקיבלנו מאבות אבותינו רוח שנמשיך לספר עליה ולפעול להחיות אותה".