"בכניסה למסעדה עוצר אותי חבר ואומר לי באוזן: 'יענקי, המקום לא כשר'"

כוכב העונה הקודמת של "האח הגדול" יצא עם חברים ונתקל בדילמה הלכתית: האם לשבת במסעדה לא כשרה מבלי לאכול בה? בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו שיתף את העוקבים בסיטואציה

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/06/24 10:08 יז בסיון התשפד

"בכניסה למסעדה עוצר אותי חבר ואומר לי באוזן: 'יענקי, המקום לא כשר'"
יענקי , צילום: אור גפן

יענקי גולדהבר, כוכב העונה הקודמת של "האח הגדול", הבטיח לעוקבים שלו שישתף בסיטואציה מיום חמישי האחרון בה עמד בניסיון מאתגר. בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו סיפר פליט הריאליטי על אירוע שהתרחש אחרי ההופעה של אייל גולן: "אחרי ההופעה הלכתי יחד עם ג'סיקה ודולב לאיזו מסעדה ברוטשילד. בכניסה למסעדה עוצר אותי חבר טוב ואומר לי באוזן: 'יענקי, המקום לא כשר'".

יענקי: "אמרתי לכולם ביי ויצאתי מהמקום"

גולדהבר החליט להיכנס לשירותים ולצאת, אבל החברים ניסו לשכנע אותו להישאר. "נסגרתי על זה שאני למסעדה לא כשרה לא נכנס, ובאמת לא נכנסתי". אחרי שיצא החוצה פגש חבר נוסף שניסה לשכנע אותו, והסביר שהם מתכוונים לשתות בלבד ולא לאכול. "אל תהיה ילד", אמר לו. "ואני השתכנעתי ונכנסתי פנימה. ואז משמיים באה לי הארה גדולה, ואחרי שכולם התיישבו ואני כבר הייתי בפנים הרגליים שלי פשוט הרימו אותי, אמרתי לכולם ביי ויצאתי מהמקום".

כוכב "האח הגדול" סיכם: "אחרי דקה אמרתי לעצמי כמה שאני גאה בעצמי. זה בסדר שלפעמים קשה בחיים, זה בסדר שכמעט נפלתי, והכי יפה זה שישר אחרי שכביכול נפלתי ישר קמתי. זה קצת מבלבל אבל הבטחתי לשתף ואני גאה בעצמי מאוד".