נטלי דדון: "קיבלתי פעם ביטול הגעה לחתונה אחרי שהוזמנתי אליה"

אושיית הרשת פרסמה באינסטגרם פוסט חשוף על הנידוי החברתי והכלכלי שהיא עוברת מהתעשייה בעקבות פעילותה הציבורית ופרסום דעותיה הפוליטיות. "הקיאו אותי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/06/24 12:43 יג בסיון התשפד

נטלי דדון: "קיבלתי פעם ביטול הגעה לחתונה אחרי שהוזמנתי אליה"
נטלי דדון , צילום: Shlomi Cohen/Flash90

בשנים האחרונות הדוגמנית ואושיית הרשת נטלי דדון מיקדה את עשייתה בפעילות ציבורית והסברה ישראלית. פעולותיה השונות נגעו בנוכחות במצעד הדגלים ועד ביקורים בשומרון לצד פעילים ימניים מוכרים. אמש (ג') היא פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה פוסט חשוף המדבר על הנידוי החברתי שהיא עוברת מצד אנשים בתעשייה והמחיר הכבד שהיא משלמת בפן הכלכלי עקב פעילותה הציבורית ופרסום דעותיה הפוליטיות.

"יש את אלו שלא יהססו לפגוע בך או לך בפרנסה"

לפוסט היא צירפה כותרת מכתבה שפורסמה באתר TIME OUT לפני כשנה ובה נכתב: "מה שהיה לא יהיה: תל אביב תוקיא מתוכה אנשים כמו נטלי דדון". דדון התייחסה לכותרת וכתבה: "כשהכותרת הזאת עלתה לא ייחסתי לה יותר מידי חשיבות, חשבתי שסתם הכל תוסס ואנשים לא מבינים את המשמעות של 'להקיא' אדם בשל דעותיו" דדון המשיכה וכתבה: "עכשיו, שנה אחרי, הכותרת הזאת קפצה לי תוך כדי נקיון תמונות מהגלריה, אני מתבוננת בה ומודה, יש אנשים ש'מושכים בחוטים' ולי יש אחד מעל כולם. יש כאלו שיחליטו האם את 'לגיטימית' בחברה אבל, אין לגיטימית ממני ואני לא זקוקה תודה לאל לאישורים מאנשים שבטוחים שהם האלוהים כאן. יש את אלו שלא יהססו לפגוע בך או לך בפרנסה, עד שתביני שיש 'מחיר' לדעות שלך"

נטלי דדון: "הקיאו אותי"

עוד הוסיפה דדון לשתף את רגשותיה:" אז כן, הכותרת הזאת ממשה את עצמה. הקיאו אותי". אושיית הרשת תיארה בפוסט את אופן הנידוי שהיא עוברת מצד חבריה לתעשייה. לטענתה, שמה הוסר משולחנות משרדי הפרסום, איבדה חברים ונפלטה מאירועים. בהמשך היא מציינת כי אף ידוען לא הרגיש צורך לעמוד לצידה, לטענתה הקולגות חוששות שתכתים את השם שלהן עד כדי כך שפעם אחת: "אפילו קיבלתי פעם ביטול הגעה לחתונה אחרי שהוזמנתי אליה (אדם שכולכם מכירים, מביך ממש, בשבילו)".