צופית גרנט: כל החושים שלי מחוברים לריח שלך

מגישת הטלוויזיה פרסמה פוסט מרגש בחשבון האינסטגרם שלה לכבוד בתה רומי שחוגגת יום הולדת: "זו הנשמה שלי שמנהלת יחסים מיוחדים עם הנשמה האצילית והמיוחדת שלך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/06/24 18:31 יא בסיון התשפד

צופית גרנט: כל החושים שלי מחוברים לריח שלך
צופית גרנט, צילום: אילן בשור

הרבה לפני שמגישת הטלוויזיה צופית גרנט נישאה לזמר שולי רנד, היא הייתה נשואה למאמן הכדורגל אברם גרנט במשך 22 שנים בהן הביאו לעולם את הילדים רומי ודניאל. היום (ב') בתה רומי חוגגת יום הולדת והאם פרסמה פוסט מרגש בחשבון האינסטגרם שלה. "רומי שלי, אהובת ליבי, אלופת עולם", כתב גרנט, "את כמה שאני אוהבת אותך אי אפשר לכמת למילים".

"זו הנשמה שלי שמנהלת יחסים מיוחדים עם הנשמה האצילית והמיוחדת שלך"

האם המשיכה וכתבה: "זו הנשמה שלי שמנהלת יחסים מיוחדים במינם עם הנשמה האצילית והמיוחדת שלך, אלו כל החושים שלי שמחוברים לריח שלך, לטעם שלך, לחיבוק המרפא שלנו כאמא ובת, זה הרגע שאת מתקשרת לשתף אותי בכאב או ריגוש, המקום שבו שתינו נפגשות ובא לנו להרביץ למי שפוגע בך או בי, החרדות המשותפות על כאבם של אחרים, על גורלו של עולם, אין כמוך בכל העולם כולו".

צופית גרנט מאחלת לבת: "מי שיזכה בך הוא כנראה אדם גדול"

האם הרעיפה מחמאות רבות על בתה, ואיחלה לרגל יום הולדתה: "שהלב ירקוד ושהנפש תירגע ותבחר כל יום מחדש את דרכה, דרך אהבה ולימוד. שתעברי תהליך התפתחות רוחני שיאפשר לך צמיחה וחופש פנימי עמוק ושאהבה גדולה תיכנס לחייך, ויחד תגשימו את המסע המשותף שלכם. אני יודעת שמי שיזכה בך הוא כנראה אדם גדול כי את פרס ענק. תודה שבחרת בי להיות אמא שלך, תודה על האהבה הבלתי אמצעית שיש בינינו".