יסמין מועלם: "אני שומרת שבת כבר 4 שנים, לאחרונה קשה לי"

הזמרת המצליחה התראיינה וסיפרה על הקשר הקרוב שלה לדת ועל הקושי לשמור שבת מאז שפרצה המלחמה: "בהתחלה אתה באורות מטורפים, מדליק נרות שבת ומרגיש שהמלאכים מעליך, ואז זה נהיה רגיל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/06/24 12:06 י בסיון התשפד

יסמין מועלם: "אני שומרת שבת כבר 4 שנים, לאחרונה קשה לי"
יסמין מועלם, צילום: שי פרנקו

יסמין מועלם הפכה בשנים האחרונות לאחת הזמרות והיוצרות האהובות בישראל, ושירה "יהיה טוב" הפך ללהיט במהלך המלחמה. בראיון למגזין "mako" בסוף השבוע האחרון היא סיפרה על הקשר שלה לדת שהתחזק כשעברה לגור במרחב עם, יישוב קהילתי דתי בנגב. "הגעתי לשם בערב ראש השנה, וזאת הייתה חוויה מאוד משמעותית", סיפרה מועלם, "מאז אני שומרת שבת, כמו שרציתי כל חיי. איך בא לי להיות שם עוד פעם".

יסמין מועלם: "האמונה מאוד חזקה בחיי"

בהמשך נשאלה איפה הדת תופסת מקום בחייה כיום. "האמונה מאוד חזקה בחיי", השיבה, "זו הבנה שאני לא מנהלת את העניינים אלא רק חלק ממה שקורה, ואני משתדלת לזרום עם מה שהוא מביא לדרכי. מצד שני, אני בתקופה מאוד לא ברורה עם זה. כבר ארבע שנים אני שומרת שבת, אבל ממש קשה לי עם זה לאחרונה. לא גדלתי בתוך זה, אז בהתחלה אתה באורות מטורפים, מדליק נרות שבת ומרגיש שהמלאכים מעליך, ואז זה נהיה רגיל. בתקופה האחרונה, אולי גם מאז המלחמה, משהו שם קצת נסדק ואני צריכה למצוא מחדש את החיבור ואת הכוחות".

לגבי צניעות, אמרה מועלם: "תמיד היה לי את מה שמבחינתי צנוע. יכול להיות שאדם אחר לא יקרא לזה צניעות, אבל מבחינתי זה מה שנוח לי ולא חשוף לי מדי. אני כל הזמן חוקרת את זה".