אלמוג בוקר עונה למירי רגב: "הנה טקסט שאשתי כתבה, תקראי"

לאחר שהשרה התראיינה ואמרה כי "הממשלה הזו עשתה בשנה הזו דברים מדהימים" והוסיפה בהקשר זה את שיכון המפונים במלון. העיתונאי אלמוג בוקר שמשפחתו פונתה גם כן שיתף בדברים שכתבה אשתו: "7 חודשים וחצי שאני מחפשת את החיים שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/06/24 10:04 כח באייר התשפד

אלמוג בוקר עונה למירי רגב: "הנה טקסט שאשתי כתבה, תקראי"
בוקר, משיב לאמירה של רגב, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בראיון שהעניקה אמש (ג') לרדיו קול חי, עוררה השרה מירי רגב סערה לאחר שאמרה כי הממשלה "עשתה בשנה האחרונה דברים מדהימים". בהמשך אף הוסיפה אמירה שערורייתית על המפונים ואמרה כי "כל כך הרבה אנשים נמצאים במלונות, הכל ממומן על ידי הממשלה". הבוקר כבר הבהירה את דבריה.

בראיון ל"רשת ב" אמרה רגב על אמירותיה אמש: "הדברים שלי יצאו מהקשרם. ברור לכולם שלא נוח בבתי המלון, המחויבות שלנו היא להשיב את האזרחים כשנוכל להחזיר את הביטחון". מי שהגיב גם כן לדברים הוא העיתונאי אלמוג בוקר שביקש לשתף את רגב בדברים שכתבה איתו על חייה כמפונה מעוטף עזה. "היי השרה רגב, הנה טקסט שאילת, אשתי כתבה לפני כמה ימים על החיים במלון. קחי כמה שניות ותקראי".

"זה המקום היחיד שעוד נשארה לי בו שליטה"

"היום בבוקר פגשתי שכנה חדשה" כותבת אילת, אשתו של בוקר, "חדשה כי זה המקום הרביעי (פלוס מינוס) שאני 'גרה' בו ב-7 חודשים וחצי האחרונים. היא ראתה אותי באה והולכת עם כביסה, ושוב באה והולכת עם כביסה, ושוב ושוב ושאלה למה אני פשוט לא שולחת למכבסה, אם יש לי כזו כמות (בלי עין הרע, 3 ילדים). אמרתי לה שזה המקום היחיד שעוד נשארה לי בו שליטה. הכביסה שלי. הריח שלי".

מירי רגב

מירי רגב, הבהירה את דבריה. צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90

עוד כתבה: "7 חודשים וחצי שאני מחפשת את החיים שלי. מאישה עצמאית, עובדת במשרה מלאה, מתאמנת כל יום, מבשלת, אופה, לומדת, תורמת, יוזמת, פעילה, הפכתי לדמות אחרת. אני שורדת. כי יש ילדים לטפל בהם, אבל זהו בערך. אין כוח כמעט לכלום, הכול מעייף, כמעט שום דבר כבר לא משמח באמת. רק שורדים, וזהו".