מגישת ערוץ 14: "מה לעשות שכותבי 'ארץ נהדרת' מכורים אלינו"

מגישת תוכנית הבוקר בערוץ 14, טל מאיר, התייחסה לעוד קטע מתוכניתה שעלה בארץ נהדרת והסבירה את הבעיה שלה עם התוכנית: "יצא לכם לצאת קצת מחוץ לאולפני הרצליה? כשמתבלים לי הומור במסרים חד צדדים - במקום לצחוק אני מקבלת בחילה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/05/24 23:56 י באייר התשפד

מגישת ערוץ 14: "מה לעשות שכותבי 'ארץ נהדרת' מכורים אלינו"
"ארץ נהדרת", הביקורת של טל מאיר, צילום: Tomer Neuberg,FLASH 90

טל מאיר, מגישת תוכנית הבוקר בערוץ 14 שיתפה את עוקביה ברשתות בעוד קטע מתוכניתה ששודר ב"ארץ נהדרת" וכתבה ביקרות חריפה על התוכנית גם בלי קשר לקטע ששודר. "כתבתי כאן בעבר שאני לא צופה 'בארץ נהדרת' אבל מה לעשות שכותבי 'ארץ' מכורים אלינו" היא כותבת.

"יצא לכם לצאת קצת מחוץ לאולפני הרצליה?"

"יצא לי לראות קליפ קצר מספיישל יום העצמאות ונזכרתי למה עדיף כמה שפחות" כותבת מאיר, "אכן, הקליפ מציג בהומור את המציאות הבלתי אפשרית כאן. ובהתחלה גם העלה לי חיוך ישראלי ממורמר על המצב שלנו. על המילואים הבלתי נגמרים, המחירים שעלו, והמפונים שחיים במלונות. אבל החיוך נמחק לי ברגע שקלטתי שבקליפ שזורים אך ורק שלטי מחאת קפלן 'הפקרתם', 'הביתה' ו'עסקה עכשיו'" מתארת מאיר.

טל מאיר

טל מאיר, צילום: יח''צ 14

מאיר פותחת בביקורת קשה כלפי התוכנית: "באמת אנשי ארץ? יצא לכם לצאת קצת מחוץ לאולפני הרצליה? שמעתם על מחאת המילואמנקים?, מחאת צו 9?, פורום גבורה?, פורום תקווה?, הדרישה לנצחון מוחלט?".

"מתבלים לי הומור במסרים חד צדדים"

היא מסיימת וכותבת: "אז נכון, גם לי בא לצחוק קצת על מה שקורה כאן. וארץ נהדרת עם תקציב מטורף, קומיקאים מעולים וכותבים מושחזים לחלוטין יודעים לעשות פאן. אבל יש להם גם יכולת מדהימה לעטוף בצלופן של אסקפיזם והומור אג'נדות חד צדדיות ועוד לקרוא לעצמם 'מדורת השבט'. וכשמתבלים לי הומור במסרים חד צדדים - במקום לצחוק אני מקבלת בחילה".