כוכבת האח הגדול: הצבעתי לביבי כל חיי - אבל זה כבר בלתי נסבל

בר כהן מאסה במקבלי ההחלטות שלטענתה לא עושים כלום אל מול המצב הקשה בדרום ובצפון: "החיילים נלחמים, ומה האנשים שיושבים למעלה עושים? שותים קפה, מאשימים אחד את השני ועושים טיקטוקים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/05/24 12:52 ח באייר התשפד

כוכבת האח הגדול: הצבעתי לביבי כל חיי - אבל זה כבר בלתי נסבל
בר כהן ובן הזוג אליאב טעטי, צילום: מעיין רחמן

לכוכבת האח הגדול בר כהן נמאס. היא נחשפת מדי יום למצב הקשה בצפון ובדרום, ועקב כך איבדה אמון במקבלי ההחלטות. היא שיתפה הבוקר (ה'): "די לעצום עיניים פשוט די. אני בחרתי בביבי כל החיים שלי, מאז שאני זוכרת את עצמי. אין לי אופציה טובה יותר ממנו, באמת שאין לי, אבל איך אני יכולה לשתוק כשאני רואה תמונה של שני ילדים על הרצפה, דקה מהגבול, מתים מפחד. תגידו לי למי אני אמורה לפנות? את מי לתייג? למי לצעוק?" אמרה בכאב.

במקום לפעול - עושים טיקטוקים

"די זה כבר בלתי נסבל. הוא הראש נכון? אין על ביבי נכון? אז הוא זה שצריך לדאוג לילדים שלנו. כמה אפשר לעצום את העיניים ולהגיד שמאלנים ימנים? את מי זה מעניין?" תקפה. "יש לי עוקבת שלא פותחת את העיניים בבוקר בלי כדורי הרגעה. היא גרה בצפון עם הילדים שלה ובעלה שלא עובד, אין להם שקל ואין להם למי לפנות. אין לה חיים כבר. תגידו זה נראה למישהו הגיוני?".

"אז אני מצטערת שאין לי יותר סבלנות להודעות של שמאל וימין כי כולם לא בסדר. כולם. ראש ממשלה תפקידו להטיל סמכויות ואם אין לו כוח אז יש בעיה" זעקה. "כמה כבר אפשר להכיל? כל יום הותר לפרסום ואנחנו בסיוט. לפחות לתושבים שאין להם חיים שמישהו ידאג. החיילים נלחמים, ומה האנשים שיושבים למעלה עושים? שותים קפה ויושבים בוועדות של כלום ושום דבר. מאשימים אחד את השני ועושים טיקטוקים".