7 דברים שלא ידעתם על עדן הראל: הייתה נזירה בודהיסטית ואמרה לא לבנט

הנחתה בערוץ הטלוויזיה הבינלאומי כשהייתה בת 18 בלבד, הכירה את בעלה השני כשראיינה אותו לתכנית וחזרה בתשובה אחרי חיפוש רוחני שהגיע עד להודו | 7 דברים שלא ידעתם על עדן הראל

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 15/05/24 17:23 ז באייר התשפד

7 דברים שלא ידעתם על עדן הראל: הייתה נזירה בודהיסטית ואמרה לא לבנט
עדן הראל, צילום: תומר שלום, ערוץ 14

היום אתם מכירים את עדן הראל כאישה דתייה, אמא לשישה ומגישת ערוץ 14, אבל פעם היא הייתה מכונה "נערת הרוק" וכיכבה בלי סוף במדורי הרכילות. הרבה לפני שהיא ובעלה עודד מנשה חזרו בתשובה והנחו את חידון התנ"ך, הראל הייתה דוגמנית, שחקנית ומנחת טלוויזיה מצליחה. הנה דברים שלא ידעתם עליה.

1. הראל נולדה בכלל בשם אדווה, הוריה נפרדו כשהייתה רק בת שנתיים והיא גרה עם אימה ושני אחיה. בגיל 11 היא כבר עברה לפנימיית "הדסים" ובכיתה ט' עזבה את הלימודים ועברה לגור בתל אביב. בהיותה בת 18 בלבד התקבלה להיות מנחה בערוץ הטלוויזיה הבינלאומי MTV ועבדה שם 6 שנים.

עדן הראל, 2004

עדן הראל, 2004 צילום: Moshe Shai,FLASH 90

2. אחרי שעזבה את הערוץ הפופולרי, הראל טסה להודו וגרה במשך שנה במנזר טיבטי, שם היא חיה כנזירה בודהיסטית. מאוחר יותר סיפרה כי השנה הזאת הייתה חלק מתהליך החיפוש הרוחני שלה, שהוביל בהמשך לחזרה בתשובה.

3. הראל בת 48 וכבר הספיקה להנחות ולהגיש 23 תכניות שונות, בטלוויזיה או ברדיו, 7 מהן יחד עם בעלה עודד מנשה.

4. את אותו מנשה היא גם הכירה באחת מהן, כשראיינה אותו לתכנית "נחשפים" בערוץ E!. את הזוגיות הם חשפו בטקס אנשי השנה כשהתנשקו על הבמה.

עדן הראל, 2015

עדן הראל, 2015 צילום: Tomer Neuberg,FLASH 90

5. תהליך החזרה בתשובה של השניים, שנישאו כחילונים ב-2007 וחתונתם סוקרה היטב במדורי הרכילות, החל בזמן ההכנות לחתונה. הרב שחיתן אותם, הרב מרדכי שיינברגר, קישר את בני הזוג לרב יובל הכהן אשרוב שהפך לרב שלהם.

6. בשנת 2016 התראיינו עדן ועודד לתכנית של צחי קומה בערוץ 2. התכנית הייתה אמורה להיות משודרת ביום שישי בערב, ובני הזוג שהיו בתהליך החזרה בתשובה התייעצו עם הרב שלהם - שפסק לא להסכים לשדר את הראיון.

7. בשנת 2015 בנט הציע לה להצטרף לרשימה של "הבית היהודי", והיא סירבה. בראיון שנתנה ל-mako באותה השנה היא סיפרה: "לא פגשתי אותו מעולם לפני, אבל זה לא משהו שנחת עליי, חשבתי שהוא רק רוצה להתייעץ איתי, אבל כשהוא הציע לי להצטרף התפוצצתי מצחוק".