הגיבורה שלנו: רחל מאופקים מככבת על שער המגזין היוקרתי

תושבת אופקים האלמונית כבר הוכתרה כמלכה הבלתי מעורערת של המלחמה, לאחר שהצליחה בעורמה לעכב את המחבלים שתפסו אותה כבת ערובה בביתה. היום היא גם זכתה לככב על שער מגזין לאשה, "רצינו לחלוק לה כבוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/10/23 19:01 א בחשון התשפד

הגיבורה שלנו: רחל מאופקים מככבת על שער המגזין היוקרתי
רחל מאופקים, צילום: ללא

רק לפני שבועיים הייתה רחל אדרי, תושבת אופקים, אישה אלמונית למדי, והיום היא כבר הפנים של המלחמה. אדרי, שהצליחה לקנות זמן בשעה שהמחבלים החזיקו אותה ואת בעלה כבני ערובה בביתם, הפכה להיות הסמל לאומץ ולתושייה. בתחכום רב היא הציעה למחבלים קפה ועוגיות, חבשה את פצעיהם ודאגה לשלומם, עד שכוחות הביטחון הצליחו לחלץ אותו ואת בעלה ללא פגע. מהר מאוד היא זכתה להערצה נלהבת ברשתות החברתיות, וגם באופן מפתיע לשער בלעדי במגזין לאשה.

"קור הרוח והתושייה של רחל, חוכמת החיים הנהדרת והבנת האדם הם אלו שחילצו אותם בשלום, יחד עם כוחות המשטרה, אחרי שמחבלים הסתגרו בביתה", כך כתבו במגזין על ההחלטה להציב אותה בכתבת השער. "לא היו לנו ספקות ורצינו לחלוק לה כבוד על מי שהיא".

רחל אדרי מככבת במגזין לאשה

ביום שישי האחרון, לקראת השבת, יצאה אדרי במסר משותף לנשות ישראל: "אנחנו מתקרבים לשבת בראשית, אני פונה לכל נשות ישראל הנשק האמיתי הוא בידיים שלכם, נש"ק זה נרות שבת קודש, אני מבקשת שכל אחת תדליק נרות שבת קודש ובעזרת ה' כל החטופים יחזרו אלינו הביתה". בהמשך הופיע בסרטון הרבי מחב"ד כאשר הוא מסביר על חשיבותם של הדלקת נרות שבת.