"מתכוונת לשוב בהקדם": עיתונאית כאן 11 מסבירה לאן נעלמה

כתבת הכנסת של ערוץ "כאן 11", יערה שפירא, נעלמה מהמסכים בשבועיים האחרונים. בציוץ בטוויטר הסבירה כי היא נאלצה לבצע הליך רפואי אך בקרוב תשוב למסך

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/08/23 21:18 כח באב התשפג

"מתכוונת לשוב בהקדם": עיתונאית כאן 11 מסבירה לאן נעלמה
יערה שפירא, רפואה שלמה, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90.

צופי ערוץ 11 רגילים ראות את כתבת הכנסת החרוצה של הערוץ, יערה שפירא כמעט מידי ערב. בשבועיים האחרונים, שפירא לא נראתה על המסכים כעת היא משתפת בסיבת ההיעדרות. בציוץ בטוויטר שיתפה העיתונאית כי נאלצה לעבור הליך רפואי אך בקרוב תשוב למסך.

"בבקשה אל תעשו דרמות פוליטיות"

"רבים שואלים לאן נעלמתי בשבועיים האחרונים (כלומר, אחדים, אבל מובחרים)" כתבה שפירא בעמוד הטוויטר שלה, "אז מצורפת הוכחת חיים מביתי הזמני. נפל עליי זיהום חריף כלשהו, נשבעת שלא יודעת מאיפה, אבל אני גיבורה, מתלוצצת עם רופאיי ומתכוונת לשוב בהקדם. בינתיים בבקשה אל תעשו דרמות פוליטיות שלא יהיה לי FOMO".

הערב המוצלח של כאן 11

אתמול, הצליח ערוץ כאן 11 להביא נתון רייטינג נאה ביותר. בקשת 12 החזירו את התכנית "רואים את הקול" וזכו ל-13.9% רייטינג לתכנית הפתיחה. את המקום השני כבש כאן 11 עם "בואו לאכול איתי" ונתון שובר שיא של 9% רייטינג. כך הצליח לעקוף את "שמיים אדומים" של רשת 13, ששידרה פרק אחרון לעונה וזכתה ל-8.7% רייטינג בלבד ולמקום השלישי בטבלה. "הפטריוטים" של ערוץ 14, על אף היציבות עם 8.3% רייטינג, נדחקה למקום האחרון.