יעל צין מגיבה: "רק בורא עולם יודע איזה נסיונות יש לכל אחד"

אשת התקשורת מגיבה לסערת המסעדנים שהחליטו לפתוח בתשעה באב ומעבירה מסר גם כלפי הציבור שלה: "שנאת חינם זה לחשוב שאני יותר צדיק מהשני"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/07/23 15:17 ט באב התשפג

יעל צין מגיבה: "רק בורא עולם יודע איזה נסיונות יש לכל אחד"
יעל צין, צילום: חיה בנדר

בנוסף על שלל האירועים שהסעירו את המדינה השבוע, הייתה גם את מחאת המסעדנים שהצליחה לעצבן רבים. מספר מסעדנים בתל אביב הודיעו כי לאות מחאה נגד הממשלה, ייפתחו את מסעדותיהם במהלך ערב ט' באב. מי שהגיבה היום (ה') לאירועים היא אשת התקשורת יעל צין.

צין כתבה בעמוד האינסטגרם שלה: "למה אכפת לנו שיהודים לא צמים ב ט' באב ? למה אכפת לנו שפותחים מסעדות? למה? זה בדיוק זה, זו הבעיה שלנו". בהמשך היא מציעה  גם "חשבון נפש פנימי ואמיתי גם לנו הדתיים כי שנאת חינם זה לחשוב שאני יותר צדיק מהשני, צנוע יותר, עניו יותר, מחובר יותר ומקפיד יותר. אז זהו שלא" היא כותבת.

"לא חרדים את החילונים, לא חילונים את החרדים"

"אין לדעת, 'אדם יראה לעיניים וד' יראה ללבב', רק בורא עולם יודע איזה נסיונות יש לכל אחד רק הוא יודע מה אנחנו עוברים עמוק בפנים" כותבת צין ומוסיפה: "אף אחד בעולם לא ישפוט את האחר. וכן אני מדברת עכשיו לעצמי. לא חרדים את החילונים, לא חילונים את החרדים. כל אחד יעשה את המקסימום מצידו ורק כך נקרב ונבנה את הבית של אבא". צין מסיימת: "אצלו כל בניו אהובים ושווים, אז מה אתך אבא איך אתה מרגיש?".