עופר ענבר מונה לתפקיד סמנכ"ל לרנר קום

לאחר שלוש שנים בתפקיד איש יחסי ציבור וסמנכ"ל בזליגר שומרון תקשורת, עובר ענבר למתחרה אבי לרנר

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 27/10/15 15:59 יד בחשון התשעו

עופר ענבר מונה לתפקיד סמנכ"ל לרנר קום
באדיבות המצולם, צילום: באדיבות המצולם

עופר ענבר מונה לתפקיד סמנכ"ל משרד יחסי הציבור לרנרקום ובמסגרת תפקידו החדש יהיה אחראי על העבודה השוטפת מול הלקוחות ויועצי התקשורת ויוביל יחד עם לרנר את מהלך התרחבות המשרד.

ענבר עזב לאחרונה את משרד זליגר שומרון וזאת לאחר שלוש שנות עבודה, ובתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל משרדם. עם כניסתו לתפקיד הוחלט על הצעד הראשון-פתיחת מחלקת ניו-מדיה, אשר תיתן מענה מקצועי ברמה הגבוהה ביותר ללקוחות הקיימים במשרד וללקוחות חדשים.

עופר ענבר (33) עבד שלוש השנים האחרונות במשרד יחסי הציבור זליגר שומרון ובשנה האחרונה שימש כסמנכ"ל המשרד. לענבר רשומות הצלחות רבות שבין היתר המאבק לבחירות חוזרות בבית שמש, קמפיין ההפרדה באוטובוסים של ועד מתיישבי השומרון, אירועי 100 שנה לראש הממשלה השישי מנחם בגין, מניעת בניית הגדר בגוש עציון, קמפיינים פוליטיים ועוד.

בנוסף להגעתו של ענבר ללרנר, פתחו השניים את מחלקת הניו-מדיה וזאת בכדי לתת מענה ללקוחות הקיימים וללקוחות החדשים.

משרד ליעוץ אסטרגי ותקשורתי, לרנר- קום מייצג: ראש עיריית ירושלים- ניר ברקת, העיתון ישראל היום, העיתון מקור ראשון, המעוצה האזורית גוש עציון, הנהלת בתי הדין הרבניים , המועצה הציונית בישראל ולקוחות נוספים בתחום הציבורי והפוליטי.

עופר ענבר:"אני מודה לאבי לרנר על האמון שנתן בי והגיע העת לצאת לדרך חדשה. בימים אלו, אנו עמלים בהרחבת המשרד בתחום יחסי הציבור ואף פתחנו את מחלקת הניו-מדיה. כולי תקווה כי יחד עם הצוות נביא את הלקוחות לגבהים חדשים ולהצלחת מטרותיהם"

אבי לרנר, בעל המשרד- לרנר קום: "בעקבות הצלחת המשרד בקמפיינים האחרונים, ולאור הרחבת הפעילות והכניסה שלנו לעולם הניו-מדיה החלטתי לגייס למשימה את עופר שהוא בעייני בולדוזר תקשורתי עם יכולות מוכחות, ואין לי ספק שיחד עם צוות המשרד יוכל לסייע רבות למימוש הפוטנציאל הגדול של המשרד.