מנכ"ל חדש לחברה לפיתוח גוש עציון

ראש מועצה אזורית גוש עציון ויו"ר החברה לפיתוח הכריז על מינויו של אהרון נויבואר, כמנכ"ל החדש לחברה לפיתוח גוש עציון. ראש מועצת גוש עציון, שלמה נאמן: "נויבואיר הינו המועמד הראוי ביותר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/03/18 19:11 כא באדר התשעח

מנכ"ל חדש לחברה לפיתוח גוש עציון
המנכל החדש, צילום: מועצת גוש עציון

לפני מספר שבועות פנה מנכ"ל החברה לפיתוח גוש עציון יפתח נאור לראש המועצה, שלמה נאמן, בבקשה לסיים את עבודתו בחברה מסיבות אישיות. נאמן כיבד את בקשתו, החל בתהליך איתור מועמד מתאים ופנה לנויבואיר שנעתר להגיש מועמדותו, שאושרה ע"י דירקטוריון החברה.
נויבואיר, יזם, מבעלי חברת "גולדטיים", מכהן  כיושב ראש ועד הישוב נווה דניאל, ויו"ר ועד הורים רשותי של גוש עציון. בתפקידו החדש יתמודד עם אתגרים רבים ובראשם ההכרעה האם להפריט את החל"פ או מנגד להעבירה כחברה עירונית לבעלות המועצה. כמו כן, יפעל נויבואיר לתמרץ את הבניה בגוש וליזום פרויקטים נוספים לטובת הגוש ותושביו. 

ראש מועצת גוש עציון, שלמה נאמן: "בשנתיים האחרונות יפתח ניהל את החברה במסירות אין קץ. מדובר במשימה מורכבת של ניהול חברה אזורית שמחד היא חברה עסקית לכל דבר ועניין ומאידך הבעלים שלה יישובי גוש עציון. אתגרים רבים עברו על החברה בתקופתו של יפתח בתחומי תחבורה וסיבות חיצוניות נוספות. לאור פרישתו ראיתי לנכון למנות לתפקיד מנכ"ל/ית  מועמד בעל יכולות מוכחות בתחום עסקי , מכיר את ההתיישבות בגוש עציון מקרוב ומוכר בו. אין לי ספק שאהרוני נויבאור עונה על כל סעיף וסעיף וכי ימשיך להצעיד את החברה קדימה  ויפעל רווחת תושבי גוש עציון"