יובל דיין מגלה במי היא מקנאה: "טקסט כזה הגיע לעולם ולא דרכי"

אחרי שנשאלה כמה פעמים בעבר, הזמרת המפורסמת שיתפה איזה שיר הייתה רוצה שיהיה שלה | "חשבתי שמתוך כאב של פרידה יוצאים השירים הכי יפים, כנראה שבצעד אחד אחרי מחכים אוצרות יפים לא פחות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/07/22 18:54 ו בתמוז התשפב

יובל דיין מגלה במי היא מקנאה: "טקסט כזה הגיע לעולם ולא דרכי"
צילום: פלאש 90. שלומי כהן

הזמרת והיוצרת יובל דיין שיתפה את קהל העוקבים בחשבון האינסטגרם בשאלה שמופנית אליה לא מעט, "איזה שיר היית רוצה שיהיה שלך?". דיין בחרה בשיר "שלוה בארמנותיך" של הזמר והראפר רביד פלוטניק."רביד השמיע לי אותו כשנפגשנו לפני כמה שנים והתעוררו בי רגשות קנאה עזים", משתפת דיין, "על העובדה שטקסט כזה הגיע לעולם ולא דרכי, אבל בעיקר על המקום שממנו הוא מגיע".

דיין מסבירה מדוע מבחינתה מדובר בשיר כל כך מרגש, "ועכשיו מתחיל שיעור ספרות. בבית הראשון היא מאחלת לו: יבורכו כל אוהביך, יפתחו נא כל דרכיך, ואז הוא מאחל לה: תגדלי את ילדיך, כל הטוב עוד לפניך", היא מספרת, "השלימו עם העניין שהסיפור שלהם הסתיים, והמקום השלם הזה ריגש אותי ממש". הזמרת משתפת מחשבה חדשה שלה שעלתה לה אחרי שמיעת מילות השיר. "חשבתי שמתוך כאב על פרידה יוצאים השירים הכי יפים, כנראה שבצעד אחד אחרי מחכים אוצרות יפים לא פחות", הביצוע שלה למילות השיר יעלה בקרוב.

"קיבלתי אומץ לדבר על החזרה בתשובה"

בחודש שעבר, יצא לאור השיר החדש, "אשדודית בלאטה". שיתוף פעולה ראשון של יובל דיין עם הזמר רביד פלוטניק שידוע בכינויו נצ'י נצ' והמפיק ישי סוויסה. על השיר סיפרה דיין, "בכתיבת המילים קיבלתי אומץ לדבר בפתיחות על המסע שלי בעשר השנים האחרונות, על הילדות באשדוד, דרך הפרסום ועד החזרה בתשובה. השיר קיבל לחן קליל וקצבי, ומספר את הסיפור בצורה כנה ושמחה. רביד וישי, שני יוצרים אדירים, שהכי סיקרנו אותי בתקופה האחרונה. ואכן העבודה אתם הייתה חוויה עצומה, נהניתי מכל רגע".