לא גרים עם ההורים - 10 מצרכים שאתם חייבים במטבח

לא לכולנו יש מספיק זמן להעמיד סירים על הגז ולא כולנו נדע למלא את הסירים האלה באוכל טעים גם לו היה לנו הזמן. אספנו עבורכם את המצרכים הכי חשובים שיסגרו לכם פינה לארוחת בוקר, צהריים או ערב בלי להתאמץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/08/24 15:24 כו בתמוז התשפד

לא גרים עם ההורים - 10 מצרכים שאתם חייבים במטבח
מצרכים שאתם צריכים במטבח, צילום: George Rudy,Shutterstock

סוף סוף חסכתם מספיק כסף כדי לשכור לעצמכם חדר מינימלי ולעזוב את בית ההורים שלא מפסיקים לשאול מתי אתם מתכוונים להתחתן? נפלא. רק קחו בחשבון שמעכשיו הכל עליכם: ניקיונות, כביסות, ארנונה וגם אוכל. כדי שלא תמצאו את עצמכם מגיעים לסופ"ש עם בטן מקרקרת ושלוש קילו פחות, הנה עשרה מוצרים שתמיד יצילו אתכם ברגע האחרון.

1. קורנפלקס

גם אם אתם בכלל לא אנשים של אוכל בבוקר, תדאגו שתמיד יהיה לכם קורנפלקס. הוא פשוט טעים, קליל וסוגר פינה כשבאמת אין לכם כוח להכין כלום - פשוט שופכים לקערה עם חלב וכל התהליך מאחוריכם.

2. השילוש הקדוש - קפה + חלב + עוגיות

דירת שותפים גוררת בדרך כלל אירוח של חברים כמעט מדי ערב, ובוא נודה באמת - לאף אחד אין כוח לבשל להם אוכל. תדאגו שתמיד תהיה לכם בדירה חבילת עוגיות וקפה שתוכלו להגיש לאורחים ולצאת מפנקים בלי הרבה מאמץ.

קפה ועוגיות

קפה ועוגיות צילום: Pixel-Shot,Shutterstock

3. שניצל תירס

אני יודעת, גם אני אמרתי פעם שאני לא נוגעת בזבל הזה ושאני רוצה לאכול רק אוכל אמיתי ומזין, אבל כולנו מגיעים למצבי קיצון לעיתים רחוקות (או קרובות, תלוי אם אתם בתקופת מבחנים) בהם כל חלומנו הוא שאוכל חם יגיע לפה שלנו תוך דקה וחצי. במקרים האלו אתם תייחלו לשניצל תירס שיושב במקפיא ופסטה או פתיתים שמכינים בעשר דקות, ותודו לעצמכם - ולי.

4. פסטה, פתיתים, אורז, שקיות קוסקוס

תעשו לעצמכם טובה ואל תקנו בכל פעם רק את החבילה שאתם צריכים לעכשיו. המוצרים היבשים האלה לא מתקלקלים והם יכולים לשבת בארון שלכם עד פסח (טוב, עד פורים, כשתיכנסו ללחץ ותתחילו להכין פשטידת פסטה כל יום) והם ישמשו אתכם כל כך הרבה במהלך השנה.

5. פיתות/לחמניות

אנחנו הרי לא רוצים לבשל, נכון? אז אנחנו חייבים למצוא כמה שיותר דרכים להשביע את עצמנו בימים עמוסים, ולחם הוא אחד הפתרונות האידיאליים. תמיד תדחפו למקפיא חבילה של פיתות, לחמניות או אפילו טורטיות שיכולה להפוך לארוחה ברגע שתמרחו עליה חומוס, תכניסו לטוסטר עם גבינה צהובה או תמלאו בשקשוקה (בואו, זאת לא ארוחה מסובכת כל כך, אתם מסוגלים).

פיתות

פיתות צילום: Lerner Vadim,Shutterstock

6. נודלס

מה היופי במוקפץ? אין באמת מתכון. פשוט דוחפים כל ירק שמוצאים במקרר לתוך מחבת, מקפיצים, שופכים רטבים (שוב, מה שיש) וזה הכל. הדבר היחיד שחסר זה הנודלס, ולכן כדאי שתדאגו שתמיד יהיו לכם אטריות בשלוף. אטריות בדרך כלל דורשות 2-3 דקות הכנה, ויש כאלה שקונים בוואקום ואפילו לא צריך לבשל. בכל פעם שתיתקעו בלי ארוחה זה פשוט יפתור לכם את הבעיה.

7. כרובית וברוקולי

אף אחד לא ישכנע אותי שאנטיפסטי זאת לא ארוחה, ואף אחד לא ישכנע אותי שלוקח לו יותר מעשר דקות להכין אותו. בסך הכל זורקים לתבנית כרובית, ברוקולי ועוד ירקות שמוצאים (בטטה, פטריות, חציל), מזלפים מעל מעט סילאן ומלח גס ושוכחים בתנור לכמעט שעה. אם יש לכם גם טחינה בדירה אתם תרגישו שממש השקעתם בעצמכם, למרות שבתכל'ס לא ממש עשיתם כלום.

8. קוטג'/יוגורט וקרקרים

מכירים את זה שאתם ממש חייבים לצאת ליום עבודה/לימודים ואין לכם זמן להכין כלום? ברור שאתם מכירים, אלה החיים שלכם עכשיו כשאתם גרים לבד. לכן תדאגו תמיד שישב לכם במקרר לפחות קוטג׳ אחד או יוגורט (מה שאתם אוהבים יותר) וחבילת קרקרים. כך תוכלו לדחוף אותם לתיק רגע לפני שאתם רצים לאוטובוס (למה אתם לא יכולים לצאת פעם אחת בזמן?) ולנשנש בהפסקות בין השיעורים.

קרקרים עם קוטג

קרקרים עם קוטג' צילום: Nino Bautz,Shutterstock

9. ביצים

אם פעם חביתה הייתה ארוחת ערב שאבא מכין כשאין לו כוח להשקיע, כנראה שבקרוב היא תהפוך לארוחת הגורמה שלכם. ביצים יכולות לשבת במקרר לאורך זמן רב בלי להתקלקל, ויכולות לשמש אתכם לא מעט - שקשוקה, חביתה, ביצים קשות או אפילו פנקייקים אם התחשק לכם להשקיע פתאום. פשוט תקנו את הקרטון הגדול, תראו שהוא יישאר לכם לאורך זמן.

10. דפי אורז

מאז שגיליתי את דפי האורז, אפשר לומר שהשתנו לי החיים. אחרי תקופה ארוכה שמילאתי את עצמי בלחמים ופסטות (מרוב עצלנות, כמובן) גיליתי את המוצר המדהים הזה שאפשר למלא בכל דבר ולהכין בכמה דקות בתנור או במחבת. במשך כמה חודשים זאת הייתה ארוחת הערב הקבועה שלי.