רגע לפני שהוא פותח מסעדה בדובאי: מתחם יווני חדש לשף גיא פרץ

לקראת ההתרחבות שלו למדינה הערבית האהובה על הישראלים, השף המצליח גיא פרץ פותח מתחם יווני חדש על האגם המשקיף לגלגל הענק בראשון לציון

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/07/24 11:48 כ בתמוז התשפד

רגע לפני שהוא פותח מסעדה בדובאי: מתחם יווני חדש לשף גיא פרץ
סלון יווני ראשון לציון, צילום: אורי אקרמן

רגע לפני שהוא פותח את המסעדה שלו בדובאי, השף גיא פרץ פותח מתחם קולינרי יווני חדש בראשון לציון. המתחם כולל את המסעדה סלון יווני, Mykonos Terrace, המעדנייה היוונית דלי גריק וטברנה אסקפרס של סטריט פוד יווני. המתחם ממוקם במתחם הפלאנט, עם נוף לנהר ולגלגל הענק של הסופרלנד.

מסעדת סלון יווני מציעה חוויית אוכל שמחה והופעות טברנה של מיטב הזמרים מישראל ומיוון, Mykonos Terrace היא מרפסת שמשקיפה ישירות אל האגם של ראשון לציון ותציע ארוחות שקיעה באווירה מיוחדת ובקרוב יפתחו דלי גריק – מעדנייה יוונית, וטברנה אקספרס – סטריט פוד יווני.

סלון יווני ראשון לציון

סלון יווני ראשון לציון צילום: אורי אקרמן

בסלון יווני תמצאו חוויה קולינריה יוונית ים תיכונית עלית עם חומרי גלם המיובאים מיוון ומטבח פתוח למזאטים ומנות פתיחה כנהוג במדינה הים תיכונית שישראלים כל כך אוהבים לאהוב. אנחנו הגענו לחוות וקיבלנו מנות חלביות ומנות דגים בניחוח יווני, ובין המנות המומלצות אפשר לבחור את את האיקרא בצלים כתושים ושמן זית (38 שקלים) וסיגר לוקוס לצד חסה פריכה, טחינה ואריסה פיקנטית (84 שקלים). מנה עיקרית מומלצת היא קבב לוקוס על פיתה יוונית, טחינה ומשוויה (149 שקלים).

מנות סלון יווני ראשון לציון

מנות סלון יווני ראשון לציון צילום: יונתן בן חיים

גיא פרץ הוא שף, מסעדן ומחבר ספרי בישול ישראלי. בעלים של מסעדות השף סלון יווני ושל חברת יבוא הפוד טראקים "אוטו-פוד" וזוכה 13 מדליות זהב קולינריות בינלאומיות כקפטן נבחרת השפים הישראלית. פרץ נולד בדימונה לשושלת שפים וקצבים מהעיר קזבנלקה שבמרוקו, בצעירותו סיים את לימודי הקולינריה בבית הספר תדמור בהרצליה ועבד במלון שרתון בתל אביב, שם הפך ליד ימינו של השף ההולנדי בעל השם העולמי ווטרוס לאפ.

בשירותו הצבאי שימש פרץ בתור השף של יחידת הקישור לכוחות הזרים, ואירח משלחות בינלאומיות של בכירי צבאות זרים וצה"ל. בהמשך הקריירה הקולינרית שלו, שימש פרץ כשף בגני ארועים ובתי מלון והקים חברה לייעוץ קולינרי על שמו שפעילה במאות פרויקטים בישראל ובעולם.

סלון יווני על האגם ראשון לציון
כתובת: מתחם פלאנט, המאה ועשרים 4 ראשון לציון
טלפון: 052-557-5075
כשרות: רבנות שוהם
שעות פתיחה: א-ד 18:00-23:30, ה עד 00:00, שישי 12:00-16:00, מוצ"ש שעה אחרי צאת השבת עד 00:00

הכותב היה אורח המסעדה