אבימאיר צור מרגש: "אהבה שלא תלויה"

הזמר והיוצר הצעיר אבימאיר צור בסינגל שני וחשוף: "בדרך עברתי בציונות הדתית, בישיבות חרדיות, ברחוב הירושלמי, הודו, אוסטרליה ומדינות נוספות. לקח לי זמן להבין שאלוהים בתוכי" | האזינו לשיר וצפו בקליפ

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 13/06/24 21:03 ז בסיון התשפד

אבימאיר צור מרגש: "אהבה שלא תלויה"
אבימאיר צור, צילום: מאור גרידיש

אבימאיר צור, זמר ויוצר בן 30, עם סינגל שני בשם "אהבה שלא תלויה". על ההפקה הופקדו יאיר לוי ויונתן פררה. את הסינגל הראשון שלו, "עם ישראל חי לנצח" הוא הוציא בינואר האחרון וזכה להצלחה. בדרך לסינגל השני הוא הוציא גם קאבר מרגש לשיר "נערי שובי אליי" של מרגול.

האזינו לשיר וצפו בקליפ:

צור הוא ירושלמי שנולד וגדל בעיר למשפחה דתית שהפכה חרדית עם השנים. בבית ספג מוסיקה מסורתית מגוונת. על השירי חדש הוא מספר: "בגיל 30 התייאשתי מאהבה, לרגע אחד פחדתי שלעולם לא אחווה עוד אהבה ללא תנאי. מגיל קטן חיפשתי דרך בעולם, חיפשתי אלוהים. תמיד האמנתי שאלוהים אוהב, ועד שלא ארגיש את האהבה שלו, לא אוכל לעצור. בדרך עברתי בציונות הדתית, בישיבות חרדיות, ברחוב הירושלמי, הודו, אוסטרליה ומדינות נוספות. לקח לי זמן להבין שאלוהים בתוכי, שאלוהים בכל אחד מאתנו, וככול שאתחבר יותר פנימה, אחווה יותר אהבה".

"בשביל לגלות את עצמי, שברתי את החוקים עליהם גדלתי, עזבתי את האלוהים שהכירו לי בגן, בתלמוד תורה, או בישיבה וצללתי עמוק לתהומות שהשילו מעלי את המגננות והמלבושים שהפרידו אותי כל השנים, שם התחלתי להרגיש קצת מהאהבה של אבא, אהבה של אלוהים. אהבה שלא תלויה הוא שיר תפילה רומנטי של אדם שלא מתפשר על האהבה הוליוודית ומתעקש לחוות אהבה שלא תלויה בשום דבר", הוא מסכם.

אהבה שלא תלויה

ברגע של שתיקה חושב
לאן הלכת לי אבודה

נמצא בין היש לאינסוף
בין הדבש לאזוב
בין אמונה לאהבה

מה רציתי
מה ביקשתי
רק דבר אחד קטן ומיותם
מה שאלתי
מה ביקשתי
רק אהבה שלא תלויה בשום דבר

ושוב אותה בריחה עולה
האם אמת זו הבחירה

נמצא בין חירות לבדידות
בין שלווה לגאות
בין נסיגה להתמדה

מה רציתי
מה ביקשתי
רק דבר אחד קטן ומיותם
מה שאלתי
מה ביקשתי
רק אהבה שלא תלויה בשום דבר