צילום בתנועה - הזוכים

התמונות הזוכות בתחרות "צילום בתנועה" הן "חזון המעפילים" של איתמר אביטן ו"פרות בשדה" של מעיין נאמן

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/10/09 00:00 ט בחשון התשע

צילום בתנועה - הזוכים

בשבוע שעבר הסתיימה תחרות "צילום בתנועה" של תנועת בני עקיבא ואתר כיפה. לתחרות נשלחו במשך שלשה שבועות כ-100 תמונות מרחבי הארץ, העוסקות בהווי תנועת "בני עקיבא" בפעילויות הקיץ. על פי הצבעת הגולשים ובחירת השופטים נבחרו חמש תמונות שעלו לגמר, ולאחר שבוע נוסף של הצבעות הגולשים נבחרה התמונה זוכת "חביבת הקהל", ובמקביל נבחרה "חביבת השופטים".


התמונה הזוכה בקטגוריית "חביבת הקהל", "חזון המעפילים" של איתמר אביטן מסניף אשדוד, זיכתה את איתמר בחברות+ מסע+מחנה חינם בשנה הבאה!

ואילו הזוכה בקטגוריית "חביבת השופטים",התמונה "פרות בשדה" של מעיין נאמן מסניף חולון, שזיכתה את מעיין חברות+מחנה חינם בשנה הבאה!


חביבת הקהל בהשראת הרצל (צילום: איתמר אביטן)


איתמר אביטן בוגר סניף אשדוד שהדריך בקיץ האחרון בסניף, וכיום לומד בישיבת הר ברכה מספר על התמונה "התמונה צולמה במהלך פעילות בקיץ האחרון, הוצאנו את החניכים משבט מעפילים למסע רגלי מחוף אשדוד לניצנים במהלכו בוגרי הסניף העבירו לחניכים פעילות בנינוח צבאי, פזצטות, מסע אלונקות אתגרי וכו... את הערב סיימנו בא"ש לילה בחוף ניצנים ואת התמונה צילמנו למחרת בבוקר על קו החוף בהשראה פתאומית שתקפה אותנו ברוח תמונתו המפורסמת של הרצל..."


חביבת השופטים. רגע במחנה הקיץ(צילום: מעיין נאמן)


מעיין נאמן מסניף חולון בת 15 שבעז"ה תכנס בחנוכה להדרכה בסניף, לומדת בבית ספר יבנה בחולון "התמונה צולמה תוך כדי מחנה הקיץ של שבט הגבורה, הגענו למקום הזה תוך כדי המסלול שהיה בו מלא ערמות של קש,לכולנו היו כובעים של בוקרים וכולנו הרגשנו כמו פרות..., אז החלטנו להצטלם..."


מתנועת בני עקיבא נמסר כי "אלפי החניכים שהצביעו בתחרות והמאות ששלחו את התמונות הן עדות מצולמת לפעולות הברוכה שקיימה התנועה השנה במפעלי הקיץ. אנו מאמינים כי כל אלפי החניכים שהשתתפו במחנות ובטיולים לא רק חזרו בריאים ושלמים לביתם אלא גם חזרו עם מטען נפשי גבוה שיסייע להם בהמשך השנה כמו כן תודה גדולה גם לאתר כיפה על הבמה המכובדת שנתנה דרור ליצירתיות של חניכי התנועה".