עלייה בחשיפה ל"מקור ראשון"

סקר החשיפה של TGI מצביע על עלייה בחשיפה למהדורת סוף השבוע של העיתון "מקור ראשון". גם "קול חי" בעלייה. וכמה מאזינים ל"גלי ישראל"?

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/01/11 00:00 יג בשבט התשעא

עלייה בחשיפה ל"מקור ראשון"

העיתון "מקור ראשון" רושם עלייה בחשיפה הציבורית למהדורת סוף השבוע, מ- 2.7% בתקופת החודשים ינואר-יוני 2010 ל-3.8% לתקופת החודשים יולי-דצמבר - כך עולה מסקר החשיפה התקשורתית של TGI אשר נערך בקרב 2,500 מרואיינים ישראלים. מדובר בהתחזקות ניכרת של העיתון, זאת לעומת החינמון המקביל "בשבע", השומר על אחוז חשיפה של 6% בשתי התקופות.

יחד עם זאת, אחוזי האזנה לרדיו "קול חי" ממשיכים לעלות על פי הנתונים, תוך שהם רושמים עלייה של 7% לעומת הסקר האחרון שנערך בחציון הראשון של שנת 2010. בתקופת יולי-דצמבר 2010 נרשמו 5.9% האזנה לרדיו "קול חי" לעומת 5.5% בסקר הקודם.

ברדיו "קול חי" מייחסים את העלייה בחשיפה לקידום תחום החדשות ברדיו. "החשיפות הבלעדיות בתחום החדשותי, התכניות המגוונות והאיכותיות של השידורים לקהל החרדי, מוכיחות פעם נוספת כי רדיו "קול חי" הינו הרדיו החרדי היחיד המשדר לכל מגוון הזרמים בציבור החרדי בישראל", מסביר ינקי פלאי, מנהל התוכניות של "קול חי".

רדיו "גלי ישראל" אשר נסקר לראשונה על ידי TGI, רושם נתון של 0.8% חשיפה ו-1.1% חשיפה בין הגילאים 18-44. מנכ"ל הרדיו, ישראל פריד, התייחס לנתונים בשיחה עם כיפה ואמר כי בהתחשב בעובדה כי מדובר במדגם ראשון של נתוני החשיפה לרדיו, הנתונים מכובדים. "יש לזכור כי השינויים המשמעותיים שהכנסנו ברדיו השתלבו בשידורים רק לאחרונה. אני מניח כי כבר כעת אנחנו מחזיקים בנתונים גבוהים יותר ומעריך כי הסקר הבא יוכיח זאת", אמר פריד.

ב"מקור ראשון" ציינו כי העיתון "מהווה עושר של קריאה טובה ואיכותית. העלייה בנתוני החשיפה של העיתון נובעת מההשקעה הרבה שנעשת בתכנים ובמגוון הנושאים והדעות הבאים לידי ביטוי בדפי העיתון. צוות מקור ראשון ימשיך לפעול במרץ על מנת לספק לקהל קוראיו תכנים איכותיים, ידיעות חדשותיות ותחקירים מעניינים".