סרוגים עוברת לערוץ 10

בצעד תמוה תעבור הסדרה סרוגים מערוץ 2 לערוץ 10, זאת כמובן לאחר שידורה בלווין

חדשות כיפה אפרת רוט הלוי 25/10/09 00:00 ז בחשון התשע

סרוגים עוברת לערוץ 10
יחצ, צילום: יחצ

"העונה הבאה של סרוגים לא תשודר אצלנו" הודיעו בשידורי רשת וסירבו לפרט מהם הגורמים העומדים מאחורי ההחלטה התמוהה. בעקבות כך נחתם בימים אלה, הסכם שידור עם ערוץ 10 שמיהר לקפוץ על המציאה. על פי ההסכם תשודר הסדרה "סרוגים" מיד לאחר סיום שידורי הסדרה בערוצי הלוויין, בתאריך שטרם נקבע. הסכם מעין זה מקובל בענף בנוגע להפקות משותפות. על פי ההסכם משודרות ההפקות בערוצי הלווין (הנרו-קאסט) תחילה, ורק לאחר מכן משדרים אותן ערוצי הברודקאסט המסחריים.

סרוגים, הסדרה שהצליחה לנער את העולם הדתי, מתארת את חייהם של חמישה רווקים בביצה הירושלמית, שעדיין לא הצליחו להגשים את חלומה של כל אם דתייה- להתחתן, ומהר. העונה הראשונה של הסדרה זכתה להצלחה מרשימה ובפרסים רבים, בניהם פרס האקדמיה לטלוויזיה כסדרת הדרמה המקורית הטובה ביותר.


כדאי לקנות ממיר? (צילום: רותם דותן, באדיבות ההפקה)


זהירות ספויילרים

אם לא יהיו עיכובים יחלו שידורי העונה השנייה בחורף 2009. העונה החדשה תיפתח בחתונה מפתיעה של הדמויות הותיקות בסדרה. ובמהלכה יעמיקו היחסים בין גיבורי הסדרה, ובתוכם שאלות הזהות האישית והדתית. נתי (אוהד קנולר) חווה אובדן אישי, בעקבותיו הוא מתקרב אל אחיו הצעיר. האחים, שלא הסתדרו עד עכשיו, מוצאים את עצמם שותפים שלא מרצון זה בחייו הלא פשוטים של זה. במהלך העונה מתאהב נתי בליצנית רפואית המתחילה לעבוד בבית החולים. הבעיות מתחילות לצוץ כאשר אחיו מתאהב בדמות נוספת מהביצה. הודיה (טלי שרון) חיה בעולם החילוני כמלצרית ומערכת יחסים מיוחדת נרקמת בינה לבין מלצר דתי לשעבר העובד עימה.

העונה השנייה תוקרן בשיטת ה-HD ותהיה אחת הסדרות הישראליות הראשונות המצולמות בשיטה זו.