לראשונה: פסטיבל מחול לנשים דתיות

לרגל יום האישה הבינלאומי תקיים תנועת "אמונה" את פסטיבל המחול הראשון לנשים, בהשתתפות מיטב להקות המחול המקצועי לנשים דתיות בישראל ובתקווה כי נשים נוספות תצטרפנה אל רחבת הריקודים

חדשות כיפה אורי פולק 08/03/11 00:00 ב באדר ב'

לראשונה: פסטיבל מחול לנשים דתיות
celine nadeau-cc-by-sa, צילום: celine nadeau-cc-by-sa

לרגל יום האישה הבינלאומי יתקיים לראשונה בישראל פסטיבל המחול הראשון לנשים, אותו מארגנת תנועת הנשים הדתיות "אמונה". הפסטיבל יציג על במה אחת את מיטב להקות המחול המקצועי לנשים דתיות בארץ, במגוון רחב סגנונות וסדנאות.

"הפסטיבל הזה הוא בעצם "סטארט אפ", עושה משהו שאף פעם לא נעשה בארץ ומיועד לגרום לזה שיותר ויותר נשים דתיות יעסקו במחול מקצועי כמקצוע", אומרת בשיחה עם כיפה מירי שלם, מנהלת מתנ"ס רמת בית שמש ויוזמת הפסטיבל, אשר שאבה את ההשראה לקיומו מכנס המחול השנתי המתקיים זה שנים בכרמיאל.

פסטיבל המחול מתקיים בניהולה האומנותי של הגברת טליה פרלשטיין, מנהלת מסלול מחול במכללת "אורות ישראל", כשעל במה אחת תופענה להקות המחול של שושי ברוידא, סיגל אלוני, הללו, יחפות, ספירלה, נגה, נדיה טימפוייבה. במקביל, תתקיימנה סדנאות מחול - ממזרחי לספרדי ומהיפ הופ למדרש מחול. הפסטיבל ייחתם בטקס אשת השנה של "אמונה", שכפי שדווח בכיפה, יוענק הפעם לד"ר חנה קטן.