לכו על זה: כל המלצות השבוע

שם טוב לוי בהופעה עם האנסמבל ´ניגון ירושלמי´, אפליקציה שתאפשר לסדר את התמונות בסמרטפון, פופ חרדי וספר שהוא לא בדיוק ספר. כל המלצות השבוע

חדשות כיפה נטעאל בנדל 25/02/14 15:56 כה באדר א'

לכו על זה: כל המלצות השבוע



מן הסתם גם אלבום התמונות בסמרטפון שלכם עמוס וגדוש מבלי יכולת למצוא שם יד ורגל. במידה וצילמתם יד ורגל, כמובן. אפליקציה חדשה בשם 'טידי' היא ממשק אלבום תמונות מעוצב שתהפוך את התמונות לנגישות ותאפשר לכם לסדר אותם במהירות באמצעות קטגוריות חדשות שאתם תקבעו. ואיך, היא תאפשר לכם לשתף אלבומים במהירות האפשרית

http://www.covworks.com/project/25

האנסמבל המיוחד "ניגון ירושלמי" 'עולה לרגל' יחד עם אחד מגדולי היוצרים הישראלים, שם טוב לוי. במופע מעניין ומהנה שכולו יצירה ישראלית-יהודית המשלבת מוסיקת עולם ממזרח-מערב, ישן וחדש לכדי מנגינה ירושלמית אחת ונוגעת ללב. אם אתם בעניין של מוסיקה טובה, תגיעו.

יום חמישי, מרכז מורשת בגין, 21:30

פופ חרדי? יש דבר כזה. ליפא שמלצר הוא אחד הזמרים החרדיים הכי ססגוניים שאפשר למצוא היום. קליפים מרהיבים ושירי מסיבות ואפילו קאבר לליידי גאגא- ללא ספק כוס התה של הרב שטיינמן. שמלצר יוצא בדיסק חדש בשם "נקודה יהודית" עם שירים בעברית אנגלית וכמובן אידיש ועושה ימבה של שמח. גזירות גיוס? לא. חורבן עולם התורה? לא. ליפא שמלצר? כן. כן. כן.

הפעם לא בדיוק ספר. אחד מכתבי העט האחרונים שנותרו למגזר הדתי הוא כתב העת "אקדמות" של בית מורשה ומכללת בית ברן שמדי תקופה מגיש אגד מאמרים וסקירות ספרות מרתקות בנושאים מגוונים ביהדות. האחרון שיצא הוא אקדמות כ"ח עם דיון מעניין על הלכות צניעות ומאמר שווה קריאה של ד"ר סמדר שרלו על הרב שג"ר. להסתקרן, לחשוב, ולהינות.