לכו על זה: כל המלצות השבוע

´סיפור משפחתי´ מעלה על נס את השאלה מהי באמת משפחה, ג´קי לוי עם הופעה חדשה, אפליקציה תלמד אתכם לבשל את האוכל הכי טעים וברוך סטרמן לוקח את הקוראים למקורות התכלת

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 05/01/14 11:38 ד בשבט התשעד

לכו על זה: כל המלצות השבוע

עוד עונה של תכנית הבישולים מאסטר שף עולה לאוויר אלא שהפעם במקום להזיל ריר מול הטלוויזיה תוכלו לבשל לעצמכם מאסטר שף ביתי משלכם. אפליקציית "Look & Cook" תלמד אתכם לבשל את האוכל הכי טעים שיש עם שלל מתכונים שילווה בתמונות HD כדי שלא תפספסו אפילו שניה בתנור. לגבי הכשרות, כדאי להיות עם היד על הדופק.

אחד הסרטים המשובחים בהם ניתן לצפות בקולנוע הוא "סיפור משפחתי" שמעלה על נס את השאלה מהי באמת משפחה. יום בהיר אחד מקבלים זוג הורים יפניים שיחת טלפון בו הם מתבשרים לראשונה שבנם הקטן בן ה-6 אינו בנם האמיתי. מתברר שטעות חמורה הביאה אליהם ילד שלא ילדו. המשפחה נקרעת בין בנם הביולוגי לבין זה שגידלו ואהבו, האם הם יכולים לגדל את שניהם, לבצע חילופין? האם הקשר הביולוגיה חזקה יותר מן הקשר הרגשי?

ג'קי לוי הביא לנו בעבר לא מעט מופעים מצוינים שלרוב מתחו חיוך רווח על פנינו. עכשיו הוא חוזר במופע ייחודי בבית אביחי בירושלים בו הוא מקיים דיאלוג בין הרוק הישראלי לספרות היהודית. יחד עם אביב גדג' ויהוא ירון הוא ישוחח על אמונה ואמנות וכמובן ישיר עם הרבה מוסיקה משובחת.

במשך שנים חיפש העם היהודי את צבע התכלת העתיק בו יצבעו את פתילות ציציותיו. בספר חדש בשם "לטעום מהשמים" פורש ברוך סטרמן את הסיפור המלא אחר התכלת שזכת למשמעות בקרב עמים רבים ובעיקר בקרב היהודים שתרו אחריו. בספר החדש יוצא הוא למסע ביולוגי היסטורי חוצה תרבויות אחר צבע התכלת המפורסם ומספר כיצד הגיע לכנף בגדנו והאם התכלת המצויה כיום היא אכן אותו התכלת האגדי.