דרושים סיפורי אהבה

במהלך פסטיבל "Two באב", מתכננת הבמאית הדס דיסין לצלם בשידור חי את סיפורי האהבה של באי הפסטיבל

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/07/10 00:00 יד באב התשע

דרושים סיפורי אהבה

סיפורי דייטים זה נושא כאוב אבל גם מצחיק לפעמים. השנה זה עומד להיות פסטיבל של ממש וגם סרט! במהלך פסטיבל "TWO באב" שייערך הערב בירושלים מתכננת הבמאית הדס דיסין מביה"ס "מעלה" לצלם בשידור חי סיפורי אהבה מאת באי הפסטיבל.

יצאתי עם בחורה לדייט ראשון במסעדה. לה- לקח 5 דקות להבין שזה לא זה. לי - לקח 15 דקות להבין שזה לא זה. העניין הוא, שבין החמש שלה, לחמש עשרה שלי , הזמנתי מרק.

"נזמין כל אחד ואחד להתיישב מול המצלמה שלנו ולספר על דייטים מצחיקים, שידוכים מפתיעים וכמובן סיפורי אהבה שהצליחו למרות כל הסיכויים", אומרת הדס לכיפה, שכבר פתחה דף מיוחד בפייסבוק שהחל לקבץ סיפורי דייטים משעשעים. "לכולם יש סיפורי דייטים מטורפים וכולם אוהבים לשמוע סיפורי דייטים של אחרים אז החלטתי לתעד את הסיפורים ולהביאם למסך הגדול ויותר מדוייק לומר - למסך הקטן - האינטרנט זה המדיה החדשה והפרויקט הזה יהיה פריצת הדרך של סרטי "מעלה" אל תחום הניו-מדיה שמשתלט על העולם", אמרה.

יצאתי לבליינד דייט. אני אמור לאסוף אותה בכניסה לגן הבוטני. ראיתי אותה כבר מרחוק, נראית דווקא חמודה. הלכתי אליה ברגליים בוטחות וזרקתי: מיכל? כן. היא ענתה לי. דוז פואה לשדכן, חשבתי. ובשמחה הצהרתי: נעים מאד, אני שלמה. נעים מאד, היא חייכה. אני מחכה לאודי.

"אני מחפשת אנשים בכל הגילאים והמינים", מסבירה הדס, "אנשים שמוכנים לספר לכולם איך הם מצאו בן/בת זוג שלהם, או למה הם עדיין לא מצאו את בן/בת הזוג בים הדייטים ההזויים."

"כל אחד חושב שרק לו קרו הדברים המוזרים בדייטים. בואו לשתף, כדי שכולם יידעו", היא קוראת לבאי הפסטיבל. "זה מה שכיף בפרוייקט הזה, כולם יגלו שהם "לא לבד" ושלכולנו אהבה זה כואב. או מצחיק".