בשבע עד הבית

העיתון מקים לראשונה מחלקת מנויים בתשלום, זאת לצד הרחבה משמעותית של כמות העותקים המודפסים. מחיר המנוי השנתי: 250 ש"ח

חדשות כיפה אורי פולק 01/02/11 00:00 כז בשבט התשעא

בשבע עד הבית

העיתון "בשבע" היוצא לאור מידי סוף-שבוע, מקים לראשונה מחלקת מנויים בתשלום. עד כה הופץ העיתון ללא תשלום בכ-120 אלף עותקים בכ-1,400 נקודות הפצה ואף לתיבות דואר באזורים מסוימים, בעיקר ביישובים ביהודה ושומרון.

העיתון מקים באחרונה מחלקת מנויים בהשקעה של כ-300 אלף שקלים, כשבכוונתו למכור כ-10,000 מנויים בחצי השנה הקרובה. ב"בשבע" מתכוונים לגבות 250 שקלים בלבד למנוי שנתי עבור העיתון, תוך הגדלה של כמות העותקים המודפסים בכ-20%. המנויים יקבלו את העיתון עד לפתח ביתם, באמצעות שליחים, בכל רחבי הארץ. במערכת העיתון מקווים להגדיל את כמות המנויים לכ-25,000 עד סוף שנת 2012.

סמנכ"ל השיווק של "בשבע", דורי פינקלר, ציין כי ההחלטה להפיץ את העיתון בתשלום נובעת ממחקר שנערך לאחרונה על-ידי מערכת העיתון, אשר הצביע על כך שקיים ביקוש לקריאת התכנים ב"בשבע", גם ביישובים אשר אינם מקבלים את העיתון בתפוצה החינמית. לדברי פינקלר, בחודשים האחרונים בוצע פיילוט ניסויי וראשוני אשר עודד את המערכת למהלך הקמת מחלקת המנויים.

"בשבע", אשר יוצא לאור מאז שנת 2002, נערך על-ידי עמנואל שילה והוא כולל 64 עמודים לצד מוספים בתחום הכלכלה, בריאות, נדל"ן, נשים וחינוך. על פי סקר TGI האחרון המסכם את נתוני החשיפה לאמצעי התקשורת בחודשים האחרונים, העיתון "בשבע" שומר על חשיפה של כ-6%, זאת לעומת חשיפה של 3.8% ל"מקור ראשון". הוא נחשב לעיתון החמישי בגודלו מבין עיתוני סוף-השבוע.