בייגל כשר ושמח

סניף "טל בייגלס" התל-אביבי החליט להכשיר את המטבח ולהציע קייטרינג מקומי וכשר. היה טעים

חדשות כיפה יונתן אוריך 11/07/10 00:00 כט בתמוז התשע

בייגל כשר ושמח

העוברים והשבים בקרבתו של סניף "טל בייגלס" ברחוב קרליבך בתל אביב, הופתעו לגלות את שלטי הפרסום המבשרים כי המקום יוכשר לקראת תחילת חודש יולי. הסניף, שהוקם בשנת 1996, משמש כמקום מרכזי לבלייני האזור - לא בדיוק קהל היעד המחפש את תעודת הכשרות של הרבנות המקומית.

אלא שעם כניסתו של הסניף אל שירות הקייטרינג והמשלוחים, התעורר הצורך במענה לקהל הלקוחות שומר הכשרות. לטענת הסניף, פעמים רבות ביקשו משרדים בתל-אביב להזמין ארוחת צהריים מהסניף המקומי, אלא שמתוך התחשבות בחבריהם המסורתיים או הדתיים, נאלצו לבחור באופציה אחרת.

ב"טל בייגלס" מציינים כי עד כה נהגו להפנות את מי שביקש קייטרינג כשר, לסניף הכשר בירושלים. כעת, ישנו פתרון מקומי. מאז תעודת הכשרות, הסניף מוצף בבקשות לקייטרינג עבור אירועים. הדבר בא לידי ביטוי בהכפלת מספר השליחים בסניף התל-אביבי, זאת כדי לעמוד בעומס הבלתי רגיל.


הכשרות מגיעה לתל אביב (צילום: יחצ)


ומה השתנה? התפריט נותר, פחות או יותר, במסגרת שהייתה מקובלת עד כה. מוצרי הגלם לא השתנו, אך הבייגלס הבשריים אינם זמינים יותר. למי שאינו מזוהה עם מה שיש ל"טל בייגלס", אפשר לסכם כי מדובר באוכל איכותי אך פשוט, כריכים בממרחים שונים (ובדגש על גבינות איכותיות), סלטים, כל סוגי הקפה ומתוקים לקינוח.

בהשקת הסניף הכשר אליה הוזמנתי, הוצעו סנדוויצים בבייגל המיוצר בתהליך ייחודי במקום, בתצורות שונות: רגיל, פרג, שומשום, מלח, בצל, שום, חיטה מלאה, קל וזעתר. למריחה הוצעו מספר גבינות לבחירה: שמנת מיוחדת, זיתים, שום שמיר, סלמון, פסטו, בצל, העמק, אמנטל, סנטוריני, ציזיקי,

צפתית, בולגרית צאן, קשקבל, רוקפור, כדורי בולגרית שום ומוצרלה. מעבר לבייגל, לסועדים הוצעו מספר סוגי סלטים מעניינים, ירקות פרוסים ומנת קיש - פטריות או בטטה, ברוקולי או בצל.

אין ספק כי פלטת גבינות ובייגלס היא פתרון נוח לאירוח ביתי. האוכל משביע ופשוט בצורתו ובהגשתו ואף על כי מדובר באוכל קנוי, הרי שישנה תחושה ביתית בביגל פריך וחם.

טל בייגלס, קרליבך 41 תל אביב, כשר בהשגחת הרבנות תל אביב