משפחה עד הקצה

חדשות כיפה ציפי קלר 22/11/09 00:00 ה בכסלו התשע


ארץ: ישראל
שפה: עברית ואנגלית , תרגום :עברית
שנה: 2009
במאי: גולדשמידט, גילי ,
אורך הסרט: 58 ד'
מתאים לגילאים: כל המשפחה,

תקציר עלילת הסרט
יש שחיים בחלום, יש החיים במציאות ויש שהופכים את האחד לשני" (אלמוני)

ליורם דרוקר, דתי, בן 42, מירושלים יש חלום. להעפיל עם משפחתו (רעייתו יעל + אור- 17, זיו- 14, שיר- 11 וחן- 8!!!) אל פסגת הקילימנג'רו. ההר הגבוה באפריקה. 5895 מטר. אלפי אנשים מנסים להגיע לפסגה. 4 אנשים נהרגים כל שנה בדרך לפסגה. יורם משוכנע שחוויות משפחתיות שכאלה בונות את האישיות של ילדיו ומעמיקות את היסודות המשפחתיים.

הסרט "משפחה עד הקצה" מלווה את המסע של משפחת דרוקר, משלב ההכנות המדוקדקות, דרך ההתמודדויות הפיסיות והמנטליות ועד ל"גג של אפריקה".

"משפחה עד הקצה" עוסק במשפחתיות, באדם ובטבע. הוא מאפשר הצצה אל משפחה מיוחדת וגורם לך לחשוב על המשפחה שלך, על סדרי העדיפויות שלך בחיים ועל החלומות שלך. עד כמה אנחנו שקועים ומשקיעים בשגרה, כמה רוח יש בנו כדי לחלום, והאם אנחנו מוכנים להעיז ולהגשים את החלום שלנו


http://www.youtube.com/v/GCgrQFqKYV0&feature=player_embedded&hl=en&fs=1

ההמלצה שלי:
הסרט מאפשר לנו הצצה לרגעים קטנים של משפחה נורמלית המתמודדת עם יעד גדול. רגעים אלו מעוררים את כל מי שצופה בסרט לחפש דרכים להשגת יעדים בדרך משפחתית זו.כור היתוך למשפחה שמציבה יעד ומנסה לעמוד בה יחד עם כל הערכים העומדים בבסיס המשפחה על כל מרכיביה. רבים מהצופים יסננו "משוגעים" בכל אחת מהתחנות שעוברת המשפחה אך יחד עם זאת הסרט מעורר השראה לכל משפחה למצוא את היעדים שלה ולעמוד בהם בצורה מגבשת שכזו..
מידע חינוכי:

הדרוג שלנו
שווה צפיה
די לאלימות
ערכים
צניעות
התנהגות שפה
איכות קולנועית