גבסו לא רק שר, גם משחק

האמן שי גבסו מוציא לאור וידאו-קליפ אותו הוא יצר, כתב – ובו הוא גם משחק. הוידאו מלמד על צעדי המשחק של גבסו, השואף להיכנס לתחום בקרוב

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/05/11 14:36 כה באייר התשעא

גבסו לא רק שר, גם משחק
יחצ, צילום: יחצ

האמן שי גבסו משחרר היום (א') וידאו-קליפ חדש, "בנדו - בדיוק באותה דקה", אותו יצר וכתב בעיבוד מחדש המתבסס על שירו, "בדיוק באותה דקה", מתוך סבב ההופעות החדש שלו. הוידאו-קליפ הינו שילוב של סצינת משחק ווידאו קליפ,אשר משלבת משחק תיאטרלי עם המוזיקה המוכרת של גבסו.

לאורך הסצנה מושמע השיר "בדיוק באותה דקה" מתוך הופעתו של גבסו, בעיבוד חדש כפי שמבוצע בסיבוב ההופעות שלו. הוידאו מתרחש בבר שכונתי בתל אביב, כאשר גבסו מגלם את דמותו של "בנדו", ולצידו מופיעות דמויות נוספות מתחלפות. הוידאו מצולם לכל אורכו מנקודת מבט של אדם אחד ביחד עם אנשים שונים כדי ליצור סיטואציה רחבה לסביבה מעבר לזמן והמקום הספציפיים.

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/529201128447.flv[/embed]

השיר "בדיוק באותה דקה" אשר מלווה את הסרט, יוצא גם הוא היום אל תחנות הרדיו, בביצועו החדש אשר הוקלט בהופעה חיה שהתקיימה בתל אביב כחלק מסיבוב הופעות של שי גבסו והמראות "קרוואן" שממשיך גם בימים אלו. את השיר כתב והלחין גבסו, וגרסתו המקורית מופיעה באלבום הבכורה שלו, "ארים ראשי", שיצא ב-2004.

השיר והאלבום מסמנים וממחישים היטב את השינוי ואת תהליך ההתבגרות שגבסו עבר ואת המעבר להיותו אומן ויוצר רוק מוכשר מוערך ואינטליגנטי עם אמירה אישית. הקליפ המתפרסם היום מלמד גם על צעדיו של גבסו בתחום המשחק, כמי שלומד את הנושא בשנתיים האחרונות ומקווה לעשות בקרוב את צעדיו הראשונים כשחקן.